Het is OK?

  • 18 February 2023
  • 13 reacties
  • 212 Bekeken

Deze internet is nog geen cent waard. Om de paar uur veranderen ze willekeurig mijn wifi-netwerknaam en wachtwoord op afstand, en het snelle internet van de glasvezelkabel verschijnt en verdwijnt elke tientallen seconden. Damn, ik betaal alleen al voor internet meer dan 60 euro per maand, en ik krijg al weken stinkende stront! Mijn apparatuur werkt al jaren feilloos. Het begon allemaal toen ik onverwachts abonnee van T-Mobile werd. Verrassend, want ik was niet eens op de hoogte gebracht. Ik werd eerder bediend door een ander bedrijf. Niemand heeft mij om toestemming gevraagd om van leverancier te veranderen. Het is ok? Welk recht kiest T-Mobile op afstand in mijn router? Ik geef de zaak door aan de politie en andere autoriteiten.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Verder alles goed met je? T-mobile kan echt niet zomaar op het modem van een andere provider inloggen, laat staan opeens voor jou een abonnement starten. Dus ik kan je bericht niet echt serieus nemen. Maar als jij dit echt diep van binnen gelooft, dan zit dat echt "tussen de oren."

Sinds gisteravond - direct na het schrijven van dit bericht - werkt niets. Ik kan niet eens verbinding maken met de router. Lijkt op een opzettelijke uitschakeling of schade aan de router. Op afstand. Gelukkig heb ik de telefoon nog.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BoogieMedia 

Kan je de router eens voorzien van een fabeieksreset om te kijken of het dan beter gaat?

Hi there,

Vanmorgen deed de router het weer een tijdje, ik heb een reset gedaan, maar het hielp niet. Ik kon via http:// verbinding maken met de router, de naam en het wachtwoord wijzigen, vastgelegd, en toen werd alles weer zoals het was. Langer dan een paar minuten kan er niets veranderd worden. De naam gaat terug naar de fabrieksnaam, evenals het wachtwoord. Ik heb een paar minuten internet, daarna enkele tientallen seconden zonder verbinding, enzovoort. De toepassing voor het herstellen van de netwerkverbinding laat zien dat de DNS-server en/of gateway niet reageert.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BoogieMedia, ik zie dat je sins 2014 al klant bent. Dit was eerst bij Vodafone, T-Mobile heeft dat overgenomen. Ook zie ik dat je nog het oude modem hebt. Normaliter had ik deze meteen voor je omgeruild, alleen zie ik in mijn systeem dat je gaat overstappen. Ik wens je bij deze veel succes bij je nieuwe provider!

Hi @BoogieMedia, ik zie dat je sins 2014 al klant bent. Dit was eerst bij Vodafone, T-Mobile heeft dat overgenomen. Ook zie ik dat je nog het oude modem hebt. Normaliter had ik deze meteen voor je omgeruild, alleen zie ik in mijn systeem dat je gaat overstappen. Ik wens je bij deze veel succes bij je nieuwe provider!

Hi Toomie. Ik verander van internetprovider wegens gebrek aan internet bij T-Mobile. Ik denk niet dat de router het probleem is - het probleem ligt buiten mijn huis. Maar als je denkt dat mijn router moet worden vervangen, doe dat dan zo snel mogelijk. Het maakt niet uit dat ik over een maand een nieuwe router krijg van een nieuwe provider. Ik zal het je teruggeven als je het niet meer nodig hebt. Ik denk niet dat je me zonder internet achterlaat. Ik ben nog steeds uw klant, en ik betaal weer meer dan 60 euro voor niets? Weet u dat dit geschikt is voor rapportage aan de bevoegde autoriteiten?

Ook succes.  Met snel oplossen van de zaak!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BoogieMedia, ik heb je modem uitgelezen. Ik zie inderdaad de afgelopen 3 dagen dat er een wegvallende verbinding is. Kan je een volledige powerflip uitvoeren? 

  1. Haal het modem en de Media Converter van het stroom.
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.

 Ervaar je hierna nog steeds problemen? Geef me dan een seintje!

Bedankt, het internet en wifi werken zoals voor de storing.

Hi @BoogieMedia, ik heb je modem uitgelezen. Ik zie inderdaad de afgelopen 3 dagen dat er een wegvallende verbinding is. Kan je een volledige powerflip uitvoeren? 

  1. Haal het modem en de Media Converter van het stroom.
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.

 Ervaar je hierna nog steeds problemen? Geef me dan een seintje!

het ging een tijdje goed, maar helaas weer om de paar minuten geen internet. Dan gaat het weer een paar minuten aan, enzovoort. En de instellingen van de router (netwerknaam, wachtwoorden) worden opnieuw gereset. We staan ​​op hetzelfde punt als voorheen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BoogieMedia, het kan kloppen dat er vandaag een uitval is geweest. Hierover hebben we meerdere meldingen ontvangen, dit is bij ons bekend. Zojuist hebben we te horen gekregen dat het verholpen is. Een powerflip moet het weer in orde maken! 

Hi @BoogieMedia, het kan kloppen dat er vandaag een uitval is geweest. Hierover hebben we meerdere meldingen ontvangen, dit is bij ons bekend. Zojuist hebben we te horen gekregen dat het verholpen is. Een powerflip moet het weer in orde maken! 

Hallo, een enkele korte internetstoring is begrijpelijk, maar ik vraag waarom mijn router gedurende deze tijd alle instellingen reset die ik heb ingevoerd. Zowel door directe verbinding als de applicatie op de website van T-Mobile. Is het mogelijk dat deze app het probleem veroorzaakt? Of is mijn router gehackt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BoogieMedia, dit lijkt toch echt in het modem te zitten. Ik heb een nieuw modem naar je opgestuurd! Deze zal je binnenkort ontvangen. Dit zou alle problemen moeten oplossen. Als je nog meer vragen, hebt hoor ik het graag.

Hi @BoogieMedia, dit lijkt toch echt in het modem te zitten. Ik heb een nieuw modem naar je opgestuurd! Deze zal je binnenkort ontvangen. Dit zou alle problemen moeten oplossen. Als je nog meer vragen, hebt hoor ik het graag.

Beste, Ik heb de apparatuur aangesloten en behoorlijk lang op internet gewacht. Voorlopig werkt alles zoals het deed voor de crash. Het zal doen zonder de hulp van een monteur. Bedankt!

 

Reageer