Beantwoord

Het lukt me niet om het T-Mobile Thuis abonnement toe te voegen aan My T-Mobile

  • 15 August 2022
  • 10 reacties
  • 235 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Goedemorgen,

Ik heb sinds een tijdje een T-Mobile Thuis internet abonnement. Wat dit abonnement betreft werkt alles naar behoren.

Ik heb echter nooit een email of brief ontvangen met mijn abonnement/klant gegevens. Daarnaast lukt het ook niet om het T-Mobile Thuis abonnement toe te voegen in My T-Mobile. Graag zou ik in My T-Mobile mijn (abonnements) gegevens willen inzien.

Is er een andere manier om mijn T-Mobile Thuis abonnement aan My T-Mobile toe te voegen?

Gr,

Niek

icon

Beste antwoord door soepkip67 15 August 2022, 11:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @niekgn 

De functie om een thuis abonnement in je mobiel omgeving toe te voegen werkt helaas nog niet. Heb je een andere e-mailadres bij je thuis abonnement opgegeven of is deze hetzelfde als mobiel?

Je zou eens kunnen kijken of het lukt via de website en dan bij inloggen kiezen voor ik heb nog geen account.

Hallo @niekgn 

De functie om een thuis abonnement in je mobiel omgeving toe te voegen werkt helaas nog niet. Heb je een andere e-mailadres bij je thuis abonnement opgegeven of is deze hetzelfde als mobiel?

Je zou eens kunnen kijken of het lukt via de website en dan bij inloggen kiezen voor ik heb nog geen account.

Ik heb geen T-Mobile mobiel. Voor My T-Mobile heb ik het email adres gebruikt waarmee ik het abonnement heb aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @niekgn ,

Misschien staat op de volgende link de oplossing: Mogelijke inlog problemen kijk vooral naar het met rood gemarkeerde antwoord van Jason.
En anders heb ik hier ook nog een link: inloggen my t mobile thuis lukt niet misschien dat dit je verder helpt.

Hallo @niekgn ,

Misschien staat op de volgende link de oplossing: Mogelijke inlog problemen kijk vooral naar het met rood gemarkeerde antwoord van Jason.
En anders heb ik hier ook nog een link: inloggen my t mobile thuis lukt niet misschien dat dit je verder helpt.

Ik heb inmiddels een wachtwoord reset aangevraagd. Maar het is geen probleem om in te loggen. Ik zie na het inloggen geen abonnementen. Ook mijn eigen klantgegevens zijn niet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @niekgn ,

Dat is dus een iets ander probleem. Je kan nu beter even wachten totdat één van de moderatoren je hiermee verder helpt.
Het is handig om alvast je klantnummer in je profiel te zetten(als je dit nog niet gedaan hebt) Alleen jij en moderatoren kunnen dit inzien

Dit kan door boven aan op je naam te klikken dan klikken op profiel , daarna op profiel bewerken.

Reputatie 7
Badge +16

@niekgn Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik er meteen voor dat je ook je Thuis-abonnement kunt inzien!

Reputatie 7
Badge +16

@niekgn Je ontvangt zo een code per e-mail om te registreren. Deze is 10 minuten geldig.

@niekgn Je ontvangt zo een code per e-mail om te registreren. Deze is 10 minuten geldig.

@Jason Inmiddels kan ik inloggen op My T-Mobile, maar ik kan nog steeds niet mijn klant gegevens, of mijn T-Mobile Thuis abonnement inzien. Er lijkt niets gekoppeld te zijn aan mijn My T-Mobile account.

Is er een manier om dit voor wel elkaar te krijgen?

Reputatie 7

Hi @niekgn,

Thanks voor je bericht! Met welk e-mailadres wordt er op dit moment ingelogd voor My T-Mobile? Wanneer de adressen gelijk zijn, zullen ook beide accounts worden gekoppeld. Log je in met het adres wat op @gmail.com eindigt? 

 

 

Hi @niekgn,

Thanks voor je bericht! Met welk e-mailadres wordt er op dit moment ingelogd voor My T-Mobile? Wanneer de adressen gelijk zijn, zullen ook beide accounts worden gekoppeld. Log je in met het adres wat op @gmail.com eindigt? 

 

 

Hi @Boris,

Via een prive bericht heb ik je mijn email adres doorgegeven, en wat het probleem is.

Dit topic heeft de status ‘beantwoord’ gekregen, maar de vraag en het probleem uit mijn eerste bericht is nog steeds niet beantwoord / opgelost.

Gr,

Niek