Beantwoord

Hoe meld ik een storing in het netwerk van T-Mobile Thuis?

  • 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Hoi!

Op de website van T-Mobile Thuis staan twee manieren waarop je kunt zien of er een storing bekend is: via de Community (bij algemene storingen) en via My T-Mobile Thuis (bij lokale storingen). Wat ik echter nergens kan vinden is waar ik zelf een technische storing in het netwerk van T-Mobile kan melden. Ik kan natuurlijk contact opnemen met de klantenservice, mits binnen openingstijden, maar dan krijg je al gauw een gesprek over het opnieuw starten van je modem, terwijl het in sommige gevallen (zoals vannacht) vrijwel meteen duidelijk is dat er in het interne netwerk een technische storing plaatsvindt.

Zou iemand me kunnen vertellen wat de juiste plek is om iemand te bereiken bij een technische storing (evt. buiten openingstijden van de klantenservice)? Het gaat me niet zozeer om het krijgen van een antwoord, maar vooral om het tijdig op de hoogte kunnen stellen van de netwerkbeheerders.

Bij voorbaat dank!

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 October 2021, 18:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cloudflare 

Je zou de technische storing hier kunnen delen, andere users en moderators kunnen dan meekijken en eventueel doorzetten 🙂

Hallo @Cloudflare 

Je zou de technische storing hier kunnen delen, andere users en moderators kunnen dan meekijken en eventueel doorzetten 🙂

Dank voor je reactie, @Waqqas!

Klinkt als een prima oplossing, daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Ik zal in het vervolg eventuele storingen hier melden!

Reputatie 6

Hoi @Cloudflare, welkom op de Community!

We horen het altijd graag wanneer jij problemen met het netwerk ondervindt. Als je problemen ervaart, kan dat een klantspecifiek probleem zijn maar we kunnen er ook achter komen dat het een groter probleem betreft. We weten echter pas of iets een groter probleem is als we meerdere meldingen ontvangen. Mocht je nog geen melding op onze storingspagina zien staan dan kan het betekenen dat het een probleem is dat alleen bij jou (of heel klein lokaal) speelt of dat we nog niet voldoende meldingen hebben ontvangen om een algemeen probleem te melden. Geef in dat geval graag door dat je problemen ervaart. Dit kan via onze telefonische klantenservice van maandag tot en met zaterdag van 07.00 tot 22.00 uur en op zon- en feestdagen van 09.00 - 18.00 uur. Op ons Twitterkanaal kun je op maandag tot en met zaterdag terecht van 07.00 - 00.00 uur en in het weekend en feestdagen van 09.00 - 17.30. Dit zijn de twee snelste manieren om een probleem door te geven. Vanaf hier zullen we kijken hoe het probleem aangepakt kan worden! 💪