Beantwoord

Hoe T-Mobile THUIS toevoegen in de app?

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2

Heb 2 abonnementen, mobiel en thuis.

Wil die 2 graag in mijn "My T-Mobile" app hebben maar hoe doe ik dat?

Of ken dat soms niet met die, volgens T-Mobile "hele handig app"?😒

Hoop dat iemand dit weet…

Alvast bedankt voor het antwoord!😉

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 May 2023, 21:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SuzyNL 

Zodra je een my T-Mobile account hebt aangemaakt verschijnt er als het goed is een pop up met de optie om een abonnement te koppelen. Zodra die is gekoppeld dan zie je een knop ik heb nog een abonnement/prepaid, als je daarop klikt kan je nog een abonnement toevoegen.

Om beide abonnementen in 1 omgeving te koppelen moeten beide wel op dezelfde naam staan.

Reputatie 2

Hoi @Waqqas 

Bedankt voor je reactie.

Mijn T-Mobile account heb ik al een paar jaar, maar T-Mobile THUIS pas sinds oktober vorig jaar.

Omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg om het klantenvoordeel in te stellen ben ik naar de winkel gegaan en hebben ze het daar in orde gemaakt, bleek iets met mijn naam of email te zijn, was niet precies hetzelfde..🙄

Dus dat van die pop up gaat um niet worden.

Is het dan mss een optie om de app te verwijderen en opnieuw te installeren of gaat dat niet werken?

 

Groetjes Suus 🙃

Reputatie 7
Badge +15

@SuzyNL 

Oh sorry dat is voor de website, heb je al een abonnement in de app? Druk linksboven op het drop down tekentje en vervolgens abonnement toevoegen.

Reputatie 2

@Waqqas, gaat het gelijk proberen...je hoort zo of het wel of niet is gelukt! 🙂

~~~~~~~~~~~~~~

Ahum...heb het sterke vermoeden dat T-Mobile THUIS al vanaf het begin erbij staat...wist niet dat ik op het knoppie linksboven moest tikken om het te zien...😳

Vraag was voor nop, maar gelukkig heb ik er wel iets van geleerd.

@Waqqas, je bent geweldig!!👍🤩

 

Reageer