Beantwoord

Huawei modem omruilen

  • 22 May 2023
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Graag wil ik via deze weg een nieuwe modem ontvangen.

icon

Beste antwoord door pvnuland 20 June 2023, 18:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ismailtm, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het Huawei modem wordt omgeruild. Je ontvangt het nieuwere Zyxel modem binnen maximaal vier werkdagen en zal de track&trace-code per e-mail toegestuurd krijgen zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft en aangeboden wordt bij de bezorger. Zo kun je 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden! 😉

Veel plezier toegewenst!

Na jaren trouwe dienst, begint het Huawei modem bij ons helaas ook verbindingsproblemen te geven. Een factory reset lost dit maar tijdelijk op. Ik zie dat er inmiddels al genoeg is geschreven over dit modem, dus een nieuw topic openen lijkt me overbodig.

 

Wij zouden ook graag een nieuw modem ontvangen zodat we weer van een stabiele verbinding gebruik kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pvnuland, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog in bezit bent van ons DrayTek modem, hier worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik ga direct een modem swap voor je in gang zetten, je ontvangt dan een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen die het modem en Media Converter komt installeren. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur, het modem en Media Converter worden afzondelijk verstuurd. Deze zending kun je volgen in My T-Mobile! 

Hi @pvnuland, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je nog in bezit bent van ons DrayTek modem, hier worden geen nieuwe updates meer voor uitgestuurd. Ik ga direct een modem swap voor je in gang zetten, je ontvangt dan een Zyxel T-50. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen die het modem en Media Converter komt installeren. Je ontvangt een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur, het modem en Media Converter worden afzondelijk verstuurd. Deze zending kun je volgen in My T-Mobile! 

 

Bedankt voor de snelle reactie en het regelen Tommie! Ik verwacht dat hiermee alles weer naar behoren gaat werken. Ik zie nog niets in My T-Mobile terug maar dat zal hopelijk snel volgen.

Reageer