Beantwoord

Ik heb nog steeds een Zyxel T-50 thuis liggen, maar nooit een retourdoos ontvangen.

  • 10 September 2022
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Geachte T-Mobile,

 

Ik ben zo’n 8 maanden geleden overgestapt naar een concurrent.

 

Nu ben ik na een opslagruimte op te ruimen erachter gekomen dat ik nog steeds de Zyxel T-50 modem thuis heb liggen, en ik hier nooit een retourdoos voor heb ontvangen.

 

Zouden jullie deze mij alsnog op kunnen sturen? Dan zal ik ervoor zorgen dat deze terug bij jullie terechtkomt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 September 2022, 23:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @CheckYourFax 

T-Mobile stuurt geen retourdoos maar je kan de router gewoon in een eigen doos doen of in een schoenendoos, het retouradres heeft een antwoordnummer dus het is helemaal gratis.

Zie deze pagina voor meer informatie.

Reputatie 7
Badge +5

@CheckYourFax

Misschien beter om eerst je financiële afschrijvingen te checken.

Tmobile berekent een redelijk forse boete als apparatuur na het beëindigen van het contract niet terug gezonden is.

Niet zomaar terug sturen. Als er geen registratie of wat voor onvolkomenheid in het traject is opgetreden rustig afwachten tot er hier een moderator (Tmobile medewerker) reageert.

Ik heb nooit een brief gehad voor retour van het modem, of überhaupt een adres om het heen te sturen. Ik heb nooit een of andere boete gehad, dus ik denk dat er ergens iets mis is gegaan vanuit T-mobile bij de overstapservice van de concurrent.

Reputatie 7
Badge +15

@CheckYourFax

Maar toen T-Mobile opgezegd was, ontving je daarna wel een bevestiging per mail en de vraag om je apparatuur terug te sturen?

De herinnering zou je ook per mail moeten krijgen.

@CheckYourFax

Maar toen T-Mobile opgezegd was, ontving je daarna wel een bevestiging per mail en de vraag om je apparatuur terug te sturen?

De herinnering zou je ook per mail moeten krijgen.

Nu je het zegt, heb ik wel een email ontvangen met "we hebben je apparatuur nog niet ontvangen " met daarna direct een email "we zijn blij dat je je thuis abonnement behoudt".

 

Dit gebeurde automatisch nadat ik bij de groene concurrent een abonnement heb afgesloten, maar ik zou pas een maand later afgesloten worden bij T-Mobile dus heb ik de email om die reden genegeerd. Ik denk dat het hier ergens mis is gegaan. Een herinnering of wat dan ook is nooit ontvangen, ook geen dreiging van een boete, of de boete zelf.

 

Ik ga er dus vanuit dat er technisch iets mis is gegaan en T-Mobile niet meer weet dat ik de modem nog heb. Ik zal hem alsnog z.s.m. terugsturen naar T-Mobile via het antwoordnummer.

Reageer