Beantwoord

Ik heb T-Mobile Thuis besteld maar ik wil toch zo snel mogelijk een monteur

  • 23 January 2023
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, Ik wil een nieuwe monteur afspraak maken voor aanstaande donderdag als er nog plaats is. Ik heb eerst deze geannuleerd maar nu kom ik er achter dat er geen Glasvezel modem in mijn stroomkast zit. Wie van u kan mij zo snel mogelijk bellen?.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 25 January 2023, 10:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Dave van de Laar Welkom in de Community.

Ik snap er niet zo veel van maar of een monteur op zo’n korte termijn kan komen vraag ik mij af.

Ik denk dat je zelf even moet bellen met TMT.  (Of Guidion 020-3232767) Heb je het modem al wel in huis?

Succes! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dave van de Laar, fijn dat je een monteur inschakelt om je te helpen, ze weten hier zeker raad mee! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en je zal binnen de kortste keren een nieuwe afspraak uitnodiging van Guidion ontvangen. Via hun digitale agenda kan je de beschikbaarheid van de monteur achterhalen. 

Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan. Ik heb er vertrouwen in dat dit snel helemaal voor je opgelost wordt! 😃

 

Hoi @Dave van de Laar, fijn dat je een monteur inschakelt om je te helpen, ze weten hier zeker raad mee! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en je zal binnen de kortste keren een nieuwe afspraak uitnodiging van Guidion ontvangen. Via hun digitale agenda kan je de beschikbaarheid van de monteur achterhalen. 

Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan. Ik heb er vertrouwen in dat dit snel helemaal voor je opgelost wordt! 😃

Hoi @Cal Ik heb net te horen gekregen dat de monteur niet kan komen vandaag. Ik heb dringend internet nodig via de glasvezel kunnen jullie de lijn op actief zetten zodat ik via de Router en het oude glasvezel modem wat in mijn meterkast zit gebruiken tot dat de monteur gekomen is met de nieuwe glasvezel modem???.

 

Bedankt alvast,

Met vriendelijke Groet,

(Dave) C.M.P.H. van de Laar.

Goedemorgen @Dave van de Laar Welkom in de Community.

Ik snap er niet zo veel van maar of een monteur op zo’n korte termijn kan komen vraag ik mij af.

Ik denk dat je zelf even moet bellen met TMT.  (Of Guidion 020-3232767) Heb je het modem al wel in huis?

Succes! 

Goedemiddag @CrisTien Ik heb een afspraak gemaakt maar monteur van Guidion heeft vandaag laten weten dat ze niet komen en ik moet eigenlijk vandaag internet hebben omdat ik thuis werk. Ik heb voor nood mijn mobiel als hotspot gebruikt  om in contact te blijven met mijn baas maar dit is geen pretje verder.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dave van de Laar, het kan soms gebeuren dat bij Guidion een monteur uitvalt. Ik zie dat er een nieuwe afspraak gepland staat voor volgende week. Wat ik tot die tijd kan aanbieden is een vouchercode voor ons 4g netwerk. Had je deze willen ontvangen? Stuur mij dan een privébericht! Ik hoor graag van je.

Reageer