Beantwoord

Ik krijg smsjes dat ik in het buitenland ben.

  • 31 October 2021
  • 12 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,

Ik krijg net 3 smsjes dat ik in Duitsland, België en Luxemburg zou zijn... Ik zit gewoon thuis op de bank in Nederland. Iemand hier meer last van?

Groetjes Loretta 

icon

Beste antwoord door Seccie 1 November 2021, 10:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lorettaa 

Je bent niet de enige, hier klagen meerdere mensen over.

https://community.t-mobile.nl/diensten-en-services-563/welkom-sms-buitenland-in-nederland-335346

Ik kreeg hem vanmorgen en mijn zoon kreeg net ook een sms met welkom in Frankrijk. 

Reputatie 7
Badge +1

https://tweakers.net/nieuws/188822/telcos-op-t-mobile-netwerk-stuurden-onterecht-automatische-sms-buitenlandbezoek.html

Dit is de reden

Reputatie 3

op de bank? ik vannacht, werd er wakker van.. achterlijk bedrijf

Reputatie 7
Badge +4

Nou, nou om meteen T-Mobile een ‘achterlijk bedrijf’ te noemen vind ik persoonlijk wel erg ver gaan. 
Er loopt nog een onderzoek hoe dit ontstaan is, zullen we eerst even daarvan de conclusies afwachten? 

:wink:

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt ook jouw telefoon op slaapstand/focus mode/stil zetten en de belangrijkste personen prioriteit geven om wel te mogen bellen of berichten te sturen. De meeste merken ondersteunen dit. Scheelt je wakker schrikken van een ongevraagd SMS’je van T-Mobile of “jouw bank/post bedrijf”, app berichtje, dronken ex telefoontje of iets dergelijkse. Zonde om daardoor wakker te schrikken. Niet vergeten!

Reputatie 7
Badge +15

op de bank? ik vannacht, werd er wakker van.. achterlijk bedrijf

Je kunt die welkomst berichten ook uit laten zetten hé 🙂

Reputatie 3

Je kunt ook jouw telefoon op slaapstand/focus mode/stil zetten en de belangrijkste personen prioriteit geven om wel te mogen bellen of berichten te sturen. De meeste merken ondersteunen dit. Scheelt je wakker schrikken van een ongevraagd SMS’je van T-Mobile of “jouw bank/post bedrijf”, app berichtje, dronken ex telefoontje of iets dergelijkse. Zonde om daardoor wakker te schrikken. Niet vergeten!

op de bank? ik vannacht, werd er wakker van.. achterlijk bedrijf

Je kunt die welkomst berichten ook uit laten zetten hé 🙂

Maar niet alleen/of specifiek voor T-Mobile hé..😏 die hebben dat nummer afgeschermd.. 

er zijn ook nog mensen die wel bereikbaar moeten zijn in de nacht. Er zijn geen redenen voor T-mobile deze berichten in de nacht te versturen. Onderhoud prima, dit soort overlast veroorzaken niet, had eenvoudig tegengehouden kunnen worden.

Reputatie 3

Nou, nou om meteen T-Mobile een ‘achterlijk bedrijf’ te noemen vind ik persoonlijk wel erg ver gaan. 
Er loopt nog een onderzoek hoe dit ontstaan is, zullen we eerst even daarvan de conclusies afwachten? 

:wink:


heb hier al eerder last van gehad, gemeld naar geen response van dit (niet vooroplopend) bedrijf.

denk je echt dat de werkelijke conclusies met je gedeeld gaan worden?

Reputatie 7

Hoihoi, nog even een update over de sms’jes! Het is gelukkig opgelost en er bleek een vertraging in de sms’jes te zitten. De vertraging was van enkele dagen tot enkele weken geleden. Mede door onderhoud zijn de sms’jes uit het verleden verzonden. Nogmaals excuses voor de verwarring, maar gelukkig is het opgelost! 😁

 

Reputatie 3

Ik hoop dat je bedoeld; excuses voor de overlast?

Wat bedoel je met ‘het’ in ‘het is opgelost’?

Vaag en weinig inlevend weer..

Reputatie 7

Hi @Ritzee, dankje voor je razendsnelle aanvulling! Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om mijn vorige berichtje zo over te laten komen, sorry als dit zo overkwam. Ik ben juist blij dat de sms’jes momenteel niet meer verstuurd worden en dat dat stuk is opgelost, vandaar mijn enthousiasme. Hopelijk was het ook meteen de laatste keer dat dit gebeurde, want ik baal ervan dat jij hierdoor wakker werd. Weet jij zo voldoende? Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om die te stellen. Ik help je graag en voorzie je van zoveel mogelijk informatie als je wenst!