Beantwoord

Ik wil mijn correspondentieadres aan laten passen

  • 1 July 2021
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Vanavond kregen van de buurman die we toevallig troffen 2 nat geregende brieven van T-mobile die naar het aansluitadres zijn verstuurd terwijl we hadden aangegeven dat daar geen brievenbus oid. zit en de post naar ons correspondentieadres verstuurd moest worden.

Toevallig dat de buurman de brieven heeft gevonden die bij de voordeur lagen en hij gaf aan dat hij ze al wel een paar weken had maar op de momenten dat hij er is zijn wij er vaak niet en andersom.

Maar voor hetzelfde geld waren ze weggewaaid en had niemand geweten dat jullie ooit brieven hadden gestuurd.

Dus vanavond al contact gehad met jullie klantenservice die aangaf dat ze het correspondentieadres niet aan kon passen en bij hoog en laag beweerde dat elke brief ook naar het opgegeven e-mailadres wordt gestuurd maar dat laatst klopt dus zeker niet.

Ik heb alles nagekeken en we krijgen wel de facturen binnen op het opgegeven e-mailadres maar verder niets, ook niet in de spambox oid.

Vandaar de vraag hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat jullie correspondentie gewoon naar ons huisadres sturen en niet naar onze opslag (waar de internet aansluiting zit) en hoe krijg ik het voor elkaar dat jullie alle correspondentie ook naar het juiste e-mailadres sturen? (in de opslag zit nl. alleen de beveiliging aangesloten en is verder geen ook computerapparatuur oid. aanwezig om berichten op te ontvangen)

Kan e.e.a niet gewoon gekoppeld worden aan onze mobiele abonnementen (zijn er inmiddels ook 3 bij T-mobile en 1 bij Tele 2)

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 July 2021, 07:40

Bekijk origineel

1 reactie

Dit gaat over de vaste aansluiting? 

Daarbij is het inderdaad niet mogelijk om een alternatief adres in te voeren om de brieven te laten afleveren, nou ja, voor de providers dan, omdat het correspondentie adres altijd gekoppeld is aan het lever adres, bij de zakelijk kant zou het wel mogelijk moeten zijn, maar dat abonnementkost ook wat meer.

Reageer