Beantwoord

Incasso niet gelukt

  • 5 December 2022
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Deze maand mijn eerste factuur ontvangen, echter de incasso zou mislukt zijn. Rekeningnummer etc klopt. Bij mijn bank zie ik geen aangekondigde of afgekeurde incasso. Wat is hier fout gegaan? 

icon

Beste antwoord door diepstratenbas 8 December 2022, 15:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @diepstratenbas, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Gaat dit om een mobiel of thuis abonnement? Ik zie bij jouw T-Mobile voor thuis abonnement namelijk de eerste factuur staan, maar die is op 1 december netjes geïncasseerd dus daar is niets mis mee. Waar zie je precies dat dit misgegaan is? 

Mocht het om mobiel gaan: ik plaats jouw topic in dat geval graag in het juiste subforum. Laat me weten waar het om gaat! 😄

Gaat om thuis abonnement,  Ik heb via iDeal betaald en heb inmiddels ook reactie van de klantenservice. Zou de volgende keer goed moeten gaan

Reputatie 7
Badge +4

Hi @diepstratenbas, merci voor de aanvulling! Super om te lezen dat het de volgende keer goed moet gaan. Mocht dit probleem zich toch nog eens voordoen, klop dan gerust weer aan. We helpen je graag! 😊

Reageer