inloggen My T-Mobile gaat niet

  • 24 October 2022
  • 10 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Inloggen my t mobile lukt niet. Ik wil mijn abonnement toevoegen kukt niet. Verificatiecode wel ontvangen, maar ik krijg melding dat er iets fout is gegaan. Graag hulp aub. 


10 reacties

Reputatie 7

Hi @anteplihuso27, dank voor je bericht en welkom op de Community! Ik denk graag met je mee zodat we het probleem kunnen oplossen. Ik ben erg benieuwd naar aantal zaken:

  • Via welke manier probeer je in te loggen, is dat via de My T-Mobile app of via de browser?
  • Wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen?
  • Helpt het opnieuw installeren van de app? 

Laat het mij weten, zodat we tot een oplossing kunnen komen! 

Reputatie 1

Hallo Boris,

 

Bedankt voot je reactie.

Het zit zo: ik ben sinds 5 oktober klant bij t mobile voor internet thuis. Tot gisteren kon ik via browser inloggen. Maar de app zou pas gaan werken als ik hiervoor een mail heb ontvangen. Gisteren kreeg ik de mail, zo heb ik de app gedownload en geprobeerd in te loggen. Ik kreeg de melding dat er geen abonnement is gekoppeld aan de account. Ik heb alle gegevens ingevuld wat er gevraagd werd tot en met de verificatiecode. Na het invullen van de verificatiecode, kreeg ik de melding dat de code onjuist is. Ik heb meerdere keren de code opnieuw gevraagd, kreeg steeds dezelfde melding. Nu, wil ik via de browser inloggen, maar ook daar krijg ik nu melding dat er geen abonnement is gekoppeld. Terwijl daarvoor mijn gegevens (oa factuur) netjes zichtbaar was. 

Ik heb voor de verificatiecode het emailadres van mijn vrouw geprobeerd, ook dan krijg ik de melding dat de code onjuist is.

Kan mijn account verwijderd of gereset worden, zodat ik een hele nieuwe account kan aanmaken? Of, hoe kan ik dit probleem oplossen.

Alvast bedankt.

Gr. Huseyin

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @anteplihuso27, ik vermoed dat je het Ben-account wilt koppelen aan een T-Mobile voor thuis account; dat gaat jammer genoeg niet of bedoel je dat je de app überhaupt niet kunt gebruiken voor het Thuis-account?

Je kunt Ben natuurlijk wel aanmelden voor Klantvoordeel en dat is ook gelukt zie ik, dat is mooi! 😄

Reputatie 1

Hi Jason,

 

Ik zou niet weten hoe ik mijn ben abonnement kan koppelen aan mijn account.

Het klopt dat ik mijn ben abonnement heb aangemeld voor klantvoordeel. 

Wat ik wil zeggen is, dat ik sinds 2 dagen noch browser noch de app kan gebruiken. 

Ik kon via de browser mijn gegevens inzien, factuur en abonnementgegevens inzien. Maar sinds ik de mail heb ontvangen dat ik de app kan gebruiken, kan ik niets meer. Ik moet eerst mijn abonnement toevoegen aan mijn account, wat niet lukt.

Reputatie 1

Ik krijg telkens deze melding. Zowel via browser als via de app

Reputatie 1

Zo ziet mijn account eruit. Voor de rest geen gegevens beschikbaar, terwijl voorheen kon ik zien watvoor abonnement ik heb, de factuur over oktober etc.

Reputatie 7

Hi @anteplihuso27, het koppelen hoeft niet direct als je geen abonnement bij zowel Thuis als Mobiel hebt. Als het goed is, kan je de gegevens juist inzien met het @hotmail.com account wat bij ons bekend is. Als je dat probeert, ervaar je dan nog problemen met het inloggen?

Reputatie 1

Hi Boris.

Ik heb alleen Thuis abonnement.

Ik heb nog niets gekoppeld.

Ik ervaar nog steeds problemen. Ik zie geen gegevens meer zoals soort abonnement, factuur etc.

Reputatie 7

Hi @anteplihuso27, zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Als je daarnaast het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen erin kunt zetten, dan ga ik voor je aan de slag om jou hierbij te helpen. 

 

Reputatie 7

Hi @anteplihuso27, heel erg bedankt nog voor jouw privébericht! Zojuist ben ik hierop teruggekomen. Kun je aangeven of het hierna wel lukt? 🤞

Reageer