Beantwoord

Installatie van glasvezel

  • 20 November 2021
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

21 mei jl. heb ik een internet en tv abonnement afgesloten bij T-mobile waarbij het een glasvezelverbinding betreft. Bij het afsluiten van het abonnement is me verteld dat de verwachting was dat er medio juni een glasvezelverbinding zou zijn aangelegd in mijn meterkast.

 

Jammer genoeg zijn we inmiddels 6 maanden en vele chat- en telefoongesprekken met T-mobile medewerkers verder. Daarnaast heb ik nog meerdere malen contact gehad met Van Gelder Telecom, zowel telefonisch als per e-mail, maar helaas is nog steeds niet duidelijk wanneer mijn glasvezelverbinding gaat worden aangelegd. Zijn er ervaringen waarbij het gelukt is om dit proces te versnellen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 November 2021, 13:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

@Jason Bedankt! Ik zal het even navragen bij mij VVE. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TvdM1, leuk dat je een profiel hebt aangemaakt, welkom op de Community!

De uitrol van Glasvezel wordt altijd gefaseerd gedaan, dat kan betekenen dat sommige buren bijvoorbeeld wel al opgeleverd worden en jij nog een tijdje wacht. Het kan zijn dat de verbinding nog niet gereedgemaakt kan worden in de wijkcentrale, of omdat het netwerk op jouw adres nog niet paraat is voor installatie en oplevering. Waaraan het precies ligt, is voor mij niet inzichtelijk, maar wat ik wel weet, is dat ik het aan onze operationele afdeling kan navragen. Hier kom ik snel op terug! 

Ik zet jouw topic in mijn agenda zodat ik het niet vergeet en erop terug kan komen zodra ik een antwoord heb van hen. Thanks alvast voor je geduld en begrip!

Reputatie 7
Badge +16

@TvdM1 Ik heb jouw vraag uitgezet bij onze operationele afdeling en verwacht binnen maximaal drie dagen een antwoord. Zodra ik meer weet, hoor je het meteen!

@Jason Bedankt! Ik wacht de reactie met smart af! 

Reputatie 7
Badge +16

@TvdM1 UPDATE: Van Gelder heeft een reactie gegeven → Het schouwdocument ligt ter controle bij de VVE beheerder. Zodra er een akkoord is op dat document, kan er verder gewerkt worden aan de aansluitingen op die specifieke adressen.