Beantwoord

Interface Zyxel nog steeds niet goed

  • 18 September 2021
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 2

Een paar maanden gaf ik aan dat de interface niet goed is. Kijk zelf de screenshot…. Komt erg onprofessioneel over zo (de layout)

 

icon

Beste antwoord door Ginny 21 September 2021, 13:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6

Hoi @loek6000, goed dat je dit nog eens onder de aandacht brengt. Het is een tijdje geleden inderdaad onder de aandacht gebracht bij de verantwoordelijke persoon, maar dit is klaarblijkelijk nog niet gewijzigd. Ik heb het nogmaals onder de aandacht gebracht. Het kan echter zo zijn dat dit niet als een prioriteit wordt gezien, waardoor andere zaken voor gaan. Bedankt voor je begrip hierin!

Reputatie 6

Hoi @loek6000, ik heb een antwoord ontvangen en deel deze graag met jou. Dit design is een bewuste style vanuit Zyxel. Als je met je muis over het vlakje gaat, zie je hem verspringen naar de passende opmaak. Works as designed dus! 😃

Reputatie 2

@Ginny dank je wel voor het terugkoppelen. Alleen klopt het niet wat ze je hebben gezegd, ik zal een filmpje maken op youtube hiervan en hoe de navigatie werkt, dan zie je precies wat ik bedoel.

Oja, nog iets, soms bij het openen van 192.168.1.1 (in mijn geval) staat de site niet veilig is, dit is soms wel een dingetje om dan alsnog erin te kunnen.

Ik kom later met de yt film :P

Reputatie 2

 

Reputatie 7
Badge +3

@loek6000 

Gezien je verhaal zit je waarschijnlijk zelf ook een beetje in de GUI development, waarbij voor jou het een afwijkend idee is om ‘hover’ op deze manier te doen.

Style sheets (CSS / SASS) komen in diverse geuren en kleuren, zoals hier maar weer eens bewezen is. Of iedereen wegloopt met de keuze hoe responsive een site is of moet zijn, is dan ook vaak de vraag. Styling die voor elke gebruiker anders ervaren kan gaan worden.

Mijn vraag is alleen, is de functionaliteit hierdoor ondermijnd?

BTW, hier een plaatje en YT van een Zyxel met hetzelfde effect

 

Reputatie 6

Hoi @loek6000, Ik heb de instellingen zelf voor mij en zie een ander beeld dan jij. In verband met de privacygevoelige informatie die bij het ingelogde profiel staat, stuur ik jou screenshots van de login pagina, dan zie je wat ik bedoel. Een video uploaden kan ik vanaf deze kant niet, vandaar de screenshots. Zoals gezegd is dit worked as designed en zal hier door Zyxel geen aanpassing gedaan worden.