Beantwoord

internet aanbieding valt duurder uit als dat er werd aangeboden

  • 10 May 2023
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

In de T-Mobilethuis omgeving werd mij een vernieuwde internet snelheid aanbieding aangeboden;

ik zou van 1000mbit (a 44,xx p/mnd) naar een 1Gb aanbieding (van 45 → 40 euro) gaan.

Helaas is de korting niet doorberekend en ik betaal nu zelfs meer als voorheen.

Mijn oude contract is niet meer terug te zetten dus ik zit hier aan vast.

Waarom word de korting niet doorberekend?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 May 2023, 23:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Johan63 

De 5 euro korting krijg je als er 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres geregistreerd staan, dit heet klantvoordeel. T-Mobile thuis icm Tele2 of BEN kan ook.

Dit stond dat niet vermeld bij de "aanbieding", er stond wel vermeld dat het contract onherroepelijk was en meteen in gaat. Geen mogelijkheid om terug te gaan naar het oude contract. Geloof me, ik heb het heel goed doorgelezen maar er stond niet bij vermeld dat de korting pas werd toegepast als er meerdere abonnementen zijn. Ik wil terug naar mijn oude abonnement, er veranderd niks als alleen de prijs.

 

Ik heb helaas geen screenshot gemaakt maar dat blijkt achteraf toch wel nodig te zijn. Jullie krijgen toch geen Ziggo streken he?

Reputatie 7
Badge +14

Als je inderdaad migreert van het oude naar het nieuwe aanbod wordt er inderdaad uitdrukkelijk benoemd dat er geen weg terug is, maar dat had je dus wel gezien. Het aanbod met klantkorting is voor jou dus van 44,xx naar 45 euro gegaan? Bij het nieuwe aanbod/ prijsplan hoort inderdaad een klantvoordeel aanbod van 5 euro per maand, dus dan kom je op 40 euro. Ik weet niet hoe dat gepresenteerd is, T-Mobile is niet van de kleine lettertijes, zie ook waarschuwing van de veandering.. 

Ik zie als ik op die snelheidsupgrade pagina kijk OOK de “u kunt niet terug waarschuwing” maar ook dat het klantvoordeel veanderd. Uitgebreid met ! en ik moet het vinkje bij de bijzondere voorwaarden zetten. Dan kun je niet echt spreken van Ziggo misleiding lijkt mij?

 

 

Stel dat je inderdaad geen mobiel abonnement hebt, wat is je echte schade wat was het exacte €44,xx bedrag. Een moderator kan dat ook zien natuurlijk, maar het lijkt wellicht een klein bedrag waar ze je misschien mee kunnen helpen.

p..s. mijn aanbod is anders dan jouw aanbod omdat ik op een KPN lijn zit en voor 1 Gbit 55 euro moet betalen. Op eigen glas van T-mobile kom je voordeliger uit, zoals bij jou.

Reputatie 7
Badge +15

@Johan63

Misschien is er iemand in huis die T-Mobile, Tele2 of BEN mobiel wilt nemen? Je krijgt dan 5 euro korting op thuis en extra voordelen op mobiel.

 

Reputatie 7
Badge +1

Dat brengt mij tot een volgende vraag;  ik heb nog een abonnement uit de tijd van Vodafone Thuis indertijd hadden ze een actie waarbij je  als je ook mobiel van ze afnam een aantal tv pakketten gratis kreeg zolang je klant blijft.

Bij de overname door T-Mobile verplichte de toezichthouder (ACM) dat alle bestaande abonnementen integraal werden overgenomen, momenteel zit ik op WBA met 100mb/s stel ik zou dat verhogen naar b.v. 1GB/S ben ik dan ook de gratis  3 tv pakketten kwijt?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BeMu 

Bij een snelheidswijziging ga je over naar het nieuwe portfolio.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/nieuw-portfolio-2022-t-mobile-voor-thuis-338684

Reputatie 7
Badge +14

Dat brengt mij tot een volgende vraag;  ik heb nog een abonnement uit de tijd van Vodafone Thuis indertijd hadden ze een actie waarbij je  als je ook mobiel van ze afnam een aantal tv pakketten gratis kreeg zolang je klant blijft.

Bij de overname door T-Mobile verplichte de toezichthouder (ACM) dat alle bestaande abonnementen integraal werden overgenomen, momenteel zit ik op WBA met 100mb/s stel ik zou dat verhogen naar b.v. 1GB/S ben ik dan ook de gratis  3 tv pakketten kwijt?

Ja, ik heb zelf nog de 25 euro (vast) + 25 euro (unlimited mobiel) aanbod. Als ik van 100 naar 1 Gbit ga, dan zal ik ook naar de nieuwe voorwaarden en prijzen gaan. Zolang ik niets doe blijf ik op die mooie prijs zitten.

Reputatie 7
Badge +1

Dank voor de info, laat het zo nu 56,99€ voor 100mb/s 1tv box en app op de LG Oled tv incl 3 gratis tv pakketten.

Reageer