Beantwoord

Internet Snelheid aangepast op 2-10-2022 niet in behandeling

  • 10 November 2022
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goeiedag, ik heb op 2-10-2023 aanvraag gedaan om de internet snelheid te verlagen. echter krijg ik net een nieuw factuur voor de oude snelheid en zie ik dat de bestelling nog niet in behandeling is. Ik zou verwachten dat na een maand dit wel doorgevoerd had moeten zijn?

alvast bedankt voor uw hulp.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 11 November 2022, 08:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JeffKr,

Slim dat je hier aan de bel trekt, dit ga ik sowieso voor je rechtzetten!

Ik moet zeggen dat de systemen elkaar een beetje tegenspreken, maar ik heb de indruk dat de Internetsnelheid al terug is gezet naar 400 Mbit/s alleen dat het administratief gezien nog niet goed geregeld is. Zou je het modem kort van het stroom af kunnen halen? Hiermee ververst de verbinding en ik vermoed dat alles hierdoor goed door gaat lopen.

Mocht het niet de oplossing zijn geweest dan moet ik een andere afdeling voor je inschakelen. Je geld krijg je hoe dan ook terug, daar ga ik voor je achteraan! 😃

Reageer