Beantwoord

Internetabonnement verlengen voor Viaplay korting

  • 19 February 2022
  • 35 reacties
  • 1045 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Ik zag dat je Viaplay 4 maanden gratis kon krijgen als je je vast Internet abonnement met een jaar verlengt. Houdt verlenging in dat je je ook de nieuwe prijzen moet betalen? Want ik zag dat ik nog op een goedkoper/ouder prijsplan zit.

icon

Beste antwoord door soepkip67 19 February 2022, 10:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

Nou Jason zou wel eens met "de Bazen" kunnen praten.... hij heeft tenslotte @Ang1l ook een leuke compenstatie gegeven.....

T-mobile geeft nu zgn iets weg, maar het is een sigaar uit eigen doos.

Mij werd uitgelegd dat je moet verlengen omdat je anders na 4 maanden t-mobile op kan zeggen en dan 4 maanden gratis hebt gekeken. Ik heb al vanaf 2017 mijn abonnement lopen bij t-mobile. Weinig vertrouwen in vaste klanten. 

Jammer dat ze geen fatsoenlijk aanbod hebben. 

Sluit mij hier compleet bij aan.

Prioriteit ligt altijd alleen bij nieuwe klanten binnenhalen.

Nou ja, leuk aanbod. 

Ik betaal voortaan 90 euro per jaar meer, krijg nu 1 jaar compensatie.Terugdraaien zou logischer zijn.

Of klink ik nu ontevreden. 

Waarom niet gewoon voor vaste klanten een jaar Viaplay voor €99.?

Zonder verlengen, wijzigingen en extra kosten van bestaande abb.

En per maand opzegbaar dus na laatste  F1 race in Abudabi 20e nov. opzeggen.

Dus T-mobile, jullie kunnen mij nog als Via-Vis-Play-Klant binnenhengelen....;-)

En dat is nu net waarom T-Mobile het niet op die wijze aanbied aan bestaande klanten. In tegenstelling tot nieuwe klanten, lopen ze al tussen de € 60,00 en € 210,00 per jaar mis op bestaande klanten. Ergens is het dan dus ook logisch dat ze hen niet ook nog een korting of gratis ViaPlay gaan geven.

 

Prioriteit ligt altijd alleen bij nieuwe klanten binnenhalen.

Met de recente prijsverhogingen op abonnementen en het uitkleden van klantvoordeel moet je toch op de één of andere manier nog nieuwe klanten zien te werven. Niet dat ViaPlay echt een enorm grote impact heeft om nieuwe klanten binnen te halen, maar beter iets dan niets.

 

 

Het is niet 4 maanden gratis kijken voor bestaande klanten!

Als ze niks doen of het tegen kostprijs aanbieden, niks mis mee.

Feit blijft dat ze nu niet transparant zijn naar bestaande klanten. Dat is mijn punt.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Ang3l ,

Hier in dit topic is het allemaal heel duidelijk terug te zien.

Heb er even één uitgelicht over de voorwaarden:

Ik heb al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile. Krijg ik ook 4 maanden Viaplay cadeau? 

Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

Daar staat het toch duidelijk vermeld.:wink:

Verberg inhoud

Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

 

Het is niet 4 maanden gratis kijken voor bestaande klanten!

Als ze niks doen of het tegen kostprijs aanbieden, niks mis mee.

Feit blijft dat ze nu niet transparant zijn naar bestaande klanten. Dat is mijn punt.

Op de website staat 

 

Voor nieuwe klanten, dus niet voor bestaande klanten. Duidelijker kan haast niet, als je belt wordt het als het goed is uitgelegd of wordt je verwezen naar de community. Als je naar de community gaat, kom je terecht op het topic die @soepkip67 aanhaalde. Ook daarin wordt e.e.a. duidelijk uitgelegd.

Bestaande klanten die verlengen = nieuwe overeenkomst en wordt gezien als een nieuwe klant.

Heb je al een abonnement voor thuis bij T-Mobile? Dan krijg je de eerste vier maanden Viaplay cadeau wanneer je dit contract met een jaar verlengt. Na deze vier maanden betaal je bij Viaplay tot 1 augustus 2022 € 9,99 per maand. Vanaf 1 augustus komt er nog meer content beschikbaar, waaronder voetbal uit de Engelse Premier League, en betaal je € 13,99 per maand. Wil je je abonnement voor thuis verlengen? Neem dan contact met ons op via 0800-0419.

Blijkbaar ben ik heel naief dat ik niet besef dat verlengen, vernieuwen betekent. Mijn contract werd elk jaar stilzwijgend met 1 maand verlengd, ik ging er dus vanuit dat verlengen met 1 jaar verder niets aan mijn contract zou wijzigen. 

Ik had gebeld en deze voorwaarden zijn NIET verteld. Enkel dat ik 3 euro per maand meer moest gaan betalen, niet dat ik mijn oude klantvoordeel kwijt was. 

Maar les geleerd voortaan de hele site uitpluizen

Blijkbaar ben ik heel naief dat ik niet besef dat verlengen, vernieuwen betekent. Mijn contract werd elk jaar stilzwijgend met 1 maand verlengd, ik ging er dus vanuit dat verlengen met 1 jaar verder niets aan mijn contract zou wijzigen. 

 

Er is altijd al verschil geweest tussen stilzwijgende verlenging en een verlenging. Deels ben ik het met je eens dat het nog wel eens onduidelijk kan zijn. Het is balen dat de overheid daar eigenlijk nooit echt grootschalig bekendheid aan heeft gegeven terwijl ze hiervoor wel de informatie over op de website hebben staan. En zelfs dan nog ontbreekt er weer informatie bij het eventueel verlengen waarbij eigenlijk sprake is van een nieuwe overeenkomst.

Overigens mogen we denk ik wel blij zijn ( en menigeen vergeet dat nog wel eens ), dat we niet te maken hebben met hoe het er aan toe gaat met gas en elektriciteit. Daar zit je meteen na het uitzitten van je overeenkomst ( 1, 3 of 5 jaar ) aan variabele tarieven. Bij T-Mobile Thuis zou je dan na het einde van je contract bij bijvoorbeeld 1Gbit met klantvoordeel geen € 25,00 maar nu inmiddels € 40,00 betalen :joy:

 

Maar les geleerd voortaan de hele site uitpluizen

Zelfs dat hoeft niet… De kans dat je vraag hier op de community beantwoord wordt, is vaak al zeer groot en vaak zelfs worden er al meningen en vergelijkingen gemaakt over de voor en nadelen. Het topic waarnaar @soepkip67 verwees is daar een mooi voorbeeld van. Kom je de vraag niet tegen, kan je altijd een topic openen met je vraag waarin je meer uitleg wenst waardoor je altijd wel een antwoord krijgt, is het niet van een T-Mobile Medewerker (moderator) dan wel door één van de users.

Sodeju....de mix " F1-Viaplay-T-Mobile"

Verlengen...

Vernieuwen...

Verkloten.…

Heeft nogal wat voeten in de aarde

Hoeveel vaste klanten betalen er nu "tientjes" teveel???