Inzage in facturen

  • 1 February 2023
  • 5 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 3

 

T-Mobile meldt het volgende: “Je kunt jouw rekeningen inzien via je My T-Mobile Thuis account. Inloggen doe je met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Zodra je ingelogd bent kan je jouw facturen downloaden als pdf bestand.” Helaas ontbreekt de aanwijzing over de subcategorie waaronder ik vervolgens de nota's kan inzien. Graag een uitgebreidere uitleg!
 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @dejon049, ik help je hier graag bij! Ik zie op de foto dat je op onze klantenservice pagina zit. Als je via hier inlogd: Rekeningen met je @t-mobilethuis.nl account, dan kan je al je facturen bekijken. Kom je er nu nog niet uit? Dan hoor ik het graag.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dejon049 Zodra je ingelogd bent kun je klikken op facturen.
Vervolgens kun je per rekening een samenvatting inzien. 

Reputatie 3

Helaas vind ik op deze pagina geen mogelijkheid mijn nota in te zien. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dejon049, ik help je hier graag bij! Ik zie op de foto dat je op onze klantenservice pagina zit. Als je via hier inlogd: Rekeningen met je @t-mobilethuis.nl account, dan kan je al je facturen bekijken. Kom je er nu nog niet uit? Dan hoor ik het graag.

Reputatie 3

 

Inloggen op T-Mobile lukt helaas niet: “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

Reputatie 7
Badge +8

@dejon049 Op welke manier probeer je in te loggen? Is dit via de app of via de browser? Mocht dit via de browser zijn, zou je eens willen proberen in een andere browser en kijken of dit werkt? Mocht er iets fout gaan met het wachtwoord, dan kun je via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanmaken. 

Reageer