Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?

  • 30 October 2017
  • 0 reacties
  • 1847829 Bekeken
Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8640 reacties

We houden je hier op de hoogte over eventuele problemen met Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile.

 

[07-02-2023] Op dit moment zijn er geen algemene problemen met Internet, TV en Vast Bellen van T-Mobile voor thuis.

 

[Opgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Roosendaal zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: 

 

 

Ervaar je toch problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg deze stappen om weer scherp tv-beeld terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.

Heb je problemen met het inloggen in My T-Mobile Thuis?

Volg dan de stappen in dit topic om weer toegang te krijgen:​​​

 

TIP: Liander heeft de komende periode een aantal keer onderhoud waardoor zo nu en dan stroomstoring ontstaat. In het overzicht op hun website kun je de planning vinden: Gas- en stroomstoring overzicht | Liander. Het is hierdoor mogelijk dat de vaste verbinding soms offline gaat.

Gaat jouw vraag over je mobiele abonnement?
Vind dan je antwoord hier: Veelgestelde vragen over mobiel.


This topic has been closed for comments