Beantwoord

kan abbonnement niet koppelen in my t mobile

  • 3 November 2022
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik probeer mijn t mobile thuis abonnement te koppelen maar krijg elke keer deze foutmelding ( zie screenshot. Kan iemand mij helpen?

Moderator edit - adresgegevens verwijderd: plaats geen persoonlijke info in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 3 November 2022, 15:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Vdr078,

Welkom op de Community, ik help je graag verder!

Zo te zien had je een oud Thuis account met hetzelfde email adres bij ons. Ik heb snel wat administratieve wijzigingen voor je gedaan en ik vermoed dat je nu een stuk verder komt. 😉

Veel plezier nog met je account!

Ik heb hetzelfde probleem.

Reputatie 7

Hi @Stalpert35, heel goed dat je het aangeeft! Kun je aangeven of welke manier je hebt geprobeerd jouw abonnement voor thuis te koppelen? Ook wil ik aan je vragen of het wel gelukt is om mobiel te koppelen? Als je hierop terug kunt komen, dan kan ik verder voor je aan de slag. Ik wil dit namelijk heel snel oplossen. 

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het koppelen krijg ik de volgende foutmelding

Reputatie 7

Hi @gerco.weststeijn, heel goed dat je het aangeeft! Hier gaan we iets aan doen. Wil je het eens in een andere browser proberen? Ook wil ik je vragen om naar t-mobile.nl/login te gaan en te klikken op 'inloggegevens vergeten'. Als je het e-mailadres invult waarmee je wilt inloggen, dan sturen we een mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord op te geven. Lukt het koppelen hierna wel? 💪

Hi @gerco.weststeijn, heel goed dat je het aangeeft! Hier gaan we iets aan doen. Wil je het eens in een andere browser proberen? Ook wil ik je vragen om naar t-mobile.nl/login te gaan en te klikken op 'inloggegevens vergeten'. Als je het e-mailadres invult waarmee je wilt inloggen, dan sturen we een mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord op te geven. Lukt het koppelen hierna wel? 💪

Hoi Lisa, 

Ik heb het met verschillende browser geprobeerd - zelfs een op een andere machine. Helaas dezelfde fout.

Ik heb het ook geprobeerd na een wachtwoord reset - maar ik houd hetzelfde probleem

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gerco.weststeijn, fijn dat je dit door kon geven, hiermee heb ik de laatste puzzelstukjes samen kunnen voegen! Als je nu inlogt op je My T-Mobile Thuis account kom je een stuk verder via het kopje: abonnement toevoegen.

Veel plezier alvast met je account! 😄

Hoi @gerco.weststeijn, fijn dat je dit door kon geven, hiermee heb ik de laatste puzzelstukjes samen kunnen voegen! Als je nu inlogt op je My T-Mobile Thuis account kom je een stuk verder via het kopje: abonnement toevoegen.

Veel plezier alvast met je account! 😄

Thanks gelukt

Reageer