Beantwoord

kan de factuur niet downloaden

  • 20 December 2022
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

Goedemorgen,

zowel in de app als online kan ik de factuur van december niet downloaden. De link is lichtgrijs (niet actief) en laat zich niet openen/downloaden. Wie kan dit verhelpen?

icon

Beste antwoord door SunBeech 27 December 2022, 11:16

Bekijk origineel

8 reacties

Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, maar dan voor T-Mobile Thuis-producten (Internet/TV). De december 2022-factuur is betaald, maar de downloadknop in My T-Mobile is uitgegrijsd/niet beschikbaar.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Brassplayer @SunBeech , dat zoek ik graag voor jullie uit! Ik ben zelf van mobiel en op dat gebied kan ik jullie verder helpen. @Brassplayer Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het jullie direct in dit topic weten! 

 

Groetjes, 

Pharwn 

Hi @Brassplayer @SunBeech , dat zoek ik graag voor jullie uit! Ik ben zelf van mobiel en op dat gebied kan ik jullie verder helpen. @Brassplayer Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het jullie direct in dit topic weten! 

 

Groetjes, 

Pharwn 

Hoi @Pharwin, de factuur is inmiddels voor download beschikbaar. Wellicht dat de toevoeging over de inflatiecorrectie voor vertraging zorgde.

Reputatie 6
Badge +6

@SunBeech Superfijn dat het weer beschikbaar is! Ik vermoed inderdaad dat het daar mee te maken had. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik zou graag ook een factuur willen downloaden maar ik krijg mijn thuis account niet gekoppeld 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robin Ketelaars, daar wil ik je zeker mee helpen, goed dat je dit laat weten! Het lijkt erop dat je T-Mobile voor thuis abonnement al gekoppeld is aan een ander email adres. Heeft er wellicht iemand in je huishouden een account aangemaakt waaraan het T-Mobile voor thuis abonnement is gekoppeld?

Als je wil kan je jouw mobiele account ook aan dat andere account koppelen. Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik help je hier heel graag mee! 😃

Beste Cal

 

ik zou dan graag ook gekoppeld willen worden aan het thuis abbonement account !

Reputatie 7
Badge +4

Klare taal @Robin Ketelaars! Hiervoor heb ik je huidige account verwijderd. Wat je nu kan doen is dat je inlogt op het andere account dat ook gekoppeld is aan het T-Mobile voor thuis abonnement. Vervolgens voeg je in dat account jouw mobiele nummer toe en na de bevestigingscode die via SMS wordt gestuurd is het helemaal geregeld.

Ik verwacht dat je hiermee snel alle abonnementen in kan zien! 😃

Reageer