Beantwoord

Kan de verbindingslijst niet meer inzien/openen op T54

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Voorheen was het mogelijk om de verbonden apparaten in te zien via “Verbindingen” op mijn T54 modem zoals is te zien in deze post:

 

 

Helaas kan ik deze pagina sinds enkele weken niet meer laden. Onderstaande blijft laden, ook op PC met andere browsers, etc. Ik heb geen meshnetwerk en de WiFi staat uitgeschakeld omdat ik gebruik maak van eigen APs.

 

 

Wat opvalt is dat het T-Mobile roze is vervangen voor een blauwe kleur in de interface en dat de tabbladen op deze pagina ook anders heten dan voorheen. Een kans om terug te navigeren of op het tabblad “Lijst” te klikken is er niet. Als ik wegnavigeer word ik automatisch uitgelogd en moet ik opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord invullen.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 14 March 2023, 12:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Zelfde probleem als hier 

Ik ga vanmiddag bij mij ook eens testen met WiFi uitgeschakeld. Dan is mijn vrouw even weg en heeft niemand er last van. 

Reputatie 1

Zelfde probleem als hier 

Ik ga vanmiddag bij mij ook eens testen met WiFi uitgeschakeld. Dan is mijn vrouw even weg en heeft niemand er last van. 

 

Ai inderdaad! Die is in mijn zoeken niet naar boven gekomen. Bedankt, ik ga dat draadje in de gaten houden :)

Reputatie 7
Badge +4

Deze bug wordt opgelost in een van de volgende firmware updates. 

Reageer