Kan geen abonnement toewijzen aan mijn tmobilethuis account

  • 11 January 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik kan al 1 maand niet de mogelijkheid creëren om mijn thuisabonnement toe te voegen aan mijn account. Als ik kies toevoegen thuis >>>>vul mijn postcode en huisnummer in en als laatst mijn geboortedatum krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppen.

Tot zeker 5 maal met de helpdesk gegevens gecheckt en die kloppen. Nu is de klacht al 5 maal doorgegeven naar de betrokken afdeling, maar ik krijg maar geen response. Alleen de vraag geduld te hebben, maar dat is nu wel op.

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Franjet, dank voor dit topic! Ik zie inderdaad dat er meerdere keren iets is doorgezet. Ik zie ook waar het misgaat: in ons interne systeem lukt het niet goed jouw account in te zien. De aangemaakte onderzoeken komen nooit goed door, vandaar dat je niks hoort. Excuses dat dit niet eerder is opgevallen. Ik heb hier meteen de juiste persoon voor aangeschoten en zal scherp in de gaten houden wat de oplossing zal zijn. Is dit uiteindelijk opgelost, dan maak ik direct een nieuw onderzoek aan. Ik hou jou sowieso op de hoogte. Super bedankt voor je geduld, ik ga er achteraan!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Franjet, dank voor dit topic! Ik zie inderdaad dat er meerdere keren iets is doorgezet. Ik zie ook waar het misgaat: in ons interne systeem lukt het niet goed jouw account in te zien. De aangemaakte onderzoeken komen nooit goed door, vandaar dat je niks hoort. Excuses dat dit niet eerder is opgevallen. Ik heb hier meteen de juiste persoon voor aangeschoten en zal scherp in de gaten houden wat de oplossing zal zijn. Is dit uiteindelijk opgelost, dan maak ik direct een nieuw onderzoek aan. Ik hou jou sowieso op de hoogte. Super bedankt voor je geduld, ik ga er achteraan!

Reageer