Beantwoord

kan geen facturen inzien

  • 21 December 2022
  • 13 reacties
  • 241 Bekeken

Hi, ik kan nu al een aantal maanden mijn facturen niet inzien. Krijg continue een error (zie afbeelding) zowel de app als de website niet.

kan iemand mij helpen hiermee?

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door dnieuwen 28 December 2022, 13:20

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hi @Jensen, heel goed dat je hiervoor aan de bel hebt getrokken! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie precies dezelfde foutmelding. Zojuist heb ik dan ook aangeklopt bij één van mijn collega's om dit op te pakken. Zodra dit is verholpen, dan laat ik je dat meteen weten. Ik houd je op de hoogte!

Hoi Lisa,

Meer factuur issues. Wij kunnen de factuur december (is al betaald) niet downloaden. Downloadknop blijft grijs. Beetje vervelend wel, want op deze factuur staan de nieuwe tarieven na de prijsverhogingen. Misschien kunnen ze hier ook even naar kijken?

 

Reputatie 7

Hi @dnieuwen, hartstikke fijn dat ook jij je meldt in dit topic! Toevallig heb ik hier gisteren ook met een andere klant over gesproken en kan ik je gelukkig vertellen dat er voor dit euvel al een verzoek is ingediend waar onze IT-afdeling mee bezig is. Ik heb zojuist jouw gegevens doorgezet, zodat je hieraan toegevoegd kan worden. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak. 

Reputatie 7

Hi @Jensen, ik wil je graag laten weten dat er voor jouw issue ook een verzoek is ingediend voor onze IT-afdeling! Ik houd beide onderzoeken voor jullie in de gaten en deel het als de oplossing bekend is. Alvast hele fijne feestdagen allebei! 🎄

Reputatie 7

Hi @dnieuwen, ik wil je graag laten weten dat het issue dat je ervaarde is opgelost! 😊 Ervaar je dit zelf ook? 

Hi @dnieuwen, ik wil je graag laten weten dat het issue dat je ervaarde is opgelost! 😊 Ervaar je dit zelf ook? 

 

Hoi Lisa, het werkt weer! Bedank de ICT afdeling maar. Snel opgelost zo. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dnieuwen, bedankt voor je herstelmelding en bevestiging! We sturen de complimenten door naar onze IT-toppers! 😄👍

Hallo,

 

Ook ik kan helaas mijn facturen niet inzien. Ik krijg elke keer de volgende error te zien:

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @L.Rooks, er spelen inderdaad wat problemen rond het kunnen inzien van de facturen op de Rekeningen pagina in My T-Mobile. Om zeker te weten dat het bij jou geen browser-issue is, wil ik je vragen of je de cookies kunt verwijderen en het in een andere browser kunt proberen. Werkt het dan nog niet? Geef het alsjeblieft aan, dan maak ik er meteen melding van bij onze specialisten.

Hi Jason, meerdere browsers geprobeerd, andere computer, cookies verwijderd, maar helaas niks helpt. 

Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @L.Rooks, bedankt voor het uitproberen op andere browsers! 

Dit is bij ons bekend, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. To be continued.

Hi @L.Rooks, bedankt voor het uitproberen op andere browsers! 

Dit is bij ons bekend, ik heb het doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit verder onderzoeken. To be continued.

Hi Tommie, Bedankt! is het wel alvast mogelijk dat ik de factuur op een andere manier kan inzien? Het betreft namelijk de eerste factuur en die wijkt logischerwijs wat af. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @L.Rooks, natuurlijk is dat mogelijk!

Ik heb zojuist de desbetreffende factuur naar je toegestuurd. Op dit moment zijn ze nog druk bezig om dit euvel te verhelpen. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag! 

Reageer