Kan geen thuis omgeving toevoegen aan my t-mobile?

  • 8 May 2023
  • 7 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 4

Waarom kan ik geen thuis abonnement toevoegen aan my t-mobile omgeving, hij kent het adres niet, terwijl mijn adres wel correct vermeld staat?

 

Aub nu eens bericht terug, want ik ben hier al ruim 1 maand mee bezig, ik betaal genoeg per maand aan jullie mag het programma ook wel werken toch? want zo kom ik niet meer in my thuis omgeving terecht, waar ik alles kan inzien, of abonnement stop zetten op zo…..???

Cal van Odido 11 maanden geleden

@k.eenschoten

 

Hoi Karin,

Allereerst mijn welgemeende condoleances. Wij hebben hiervoor een speciaal proces opgericht waarmee je het abonnement volledig over kan nemen. Je vind de instructies daarvoor hier: Overlijden doorgeven.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @k.eenschoten, heel fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is sneller opgelost dan ik eerst had gedacht! Je T-Mobile voor thuis abonnement is nu namelijk gekoppeld aan een opgezegd mobiel abonnement dat eindigt op 560 met hetzelfde email adres dat je ook gebruikt voor je Community account. Omdat dit een openbaar topic is heb ik bewust je email adres en het volledige nummer niet vermeld.

Wil je het T-Mobile voor thuis abonnement liever aan een ander email adres koppelen? Geen probleem en laat het mij weten, dan zorg ik ervoor dat de andere koppeling ongedaan wordt gemaakt.

Hiermee kan ik er snel voor zorgen dat je weer bij je T-Mobile voor thuis abonnement kan! 😃

Reputatie 4

Hallo, cal,

wil jij dit koppelen aan mijn mail adres dan, zodat ik weer kan inloggen im my thuis omgeving?

Want bij mijn man kan ik niet meer inloggen, die is overleden, dus daar kom ik niet meer in?

dus veranderen van *moderator edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic, bedankt.*

 

Heel erg bedankt alvast, want ik ben al een maand er mee bezig, die chat chabot is helemaal vreselijk, daar kom je niet mee uit, hopende dat het nu voormekaar komt??

 

Gr. Karin.

Reputatie 7
Badge +4

@k.eenschoten

 

Hoi Karin,

Allereerst mijn welgemeende condoleances. Wij hebben hiervoor een speciaal proces opgericht waarmee je het abonnement volledig over kan nemen. Je vind de instructies daarvoor hier: Overlijden doorgeven.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen.

Reputatie 4

Hoi Cal,

Ja dat is al lang gebeurd, maar dan wil ik mijn thuis omgeving toevoegen in de mobile omgeving, waar ik wel met mijn email adres kan inloggen, maar dat zegt het programma, adres niet bekend, terwijl dit adres wel correct is? Hoe lang duurt het og dat ik wel kan toevoegen, want ik zo mijn gegevens niet meer inzien in mijn thuis omgeving??

 

M.v.g.

 

Karin Eenschoten

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @k.eenschoten, goed dat je hierop terug komt. Op dit moment is het abonnement namelijk nog niet overgezet. Graag raad ik je aan om hierover met Closure contact op te nemen. Zodra het abonnement is overgezet op jouw naam ontvang je hierover ook een bevestiging van hen. Vervolgens kan je jouw gegevens gebruiken om in te loggen.

Mocht je vragen hebben over het contact met Closure, ik help je graag.

Reputatie 4

Ja hoe maak ik contact met closure, nog niets van vernomen namelijk?

 

Gr.

Karin Eenschoten.

Reputatie 7
Badge +9

@k.eenschoten dat kan via hun eigen website Closure (link is klikbaar).

Reageer