Beantwoord

Kan nergens mijn T-Mobile Thuis facturen vinden van na verhuizing.

  • 30 August 2022
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Vorig jaar ben ik verhuisd. Nu kwam ik er zojuist achter dat als ik inlog op tmobile thuis (via meest recente factuur link in mijn e-mail) dat ik enkel de facturen van mijn oude adres tot mid 2021 kan inzien. Alles van toen tot nu op het nieuwe adres is nergens te vinden. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 August 2022, 11:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Koenus 

Wanneer je gaat verhuizen dan ga je een nieuwe contract aan voor een jaar, hier hoort dan ook een nieuwe klantnummer bij.

Wacht even op de reactie van een moderator zodat zij het nieuwe contract in je account kunnen zetten.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Koenus, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning, is alles goed gegaan met verhuizen? 

Voor elk nieuw klantnummer/nieuw abonnement heb je een nieuw My-account nodig. Dat geldt overigens zeker niet per definitie voor een verhuizing. Bij een verhuizing kun je ervoor kiezen van onze verhuistool gebruik te maken, dan ga je gewoon verder met hetzelfde klantnummer. Wanneer je echter het vorige abonnement opzegt en een volledig nieuwe aanvraag doet, krijg je wel een ander klantnummer want het wordt gezien als een volledig nieuwe aanvraag. Welke van deze keuzes heb je gemaakt? Dan weet ik namelijk precies hoe de vork in de steel zit en kan ik je beter helpen.

Ik denk dat ik een heel nieuw klantnummer gekregen heb. Ik zou die echter willen koppelen aan het e-mail adres waar ook de notificaties vanuit T-Mobile heen worden gestuurd (van de maandfactuur bijvoorbeeld). Als ik nu inlog kom ik nog op mijn oude abonnement uit die dus maar tot halverwege vorig jaar liep.

Reputatie 7

Hi @Koenus,

In dat geval is de koppeling tussen e-mail en account terug te leiden. Omdat beide bestellingen dezelfde e-mail gekoppeld hebben, kiest de My T-Mobile Thuis omgeving om de gegevens van het oude abonnement in te laden. We kunnen dit splitsen door voor één van de bestellingen het e-mailadres te doen wijzigen. Wil je mij een privébericht sturen met welk e-mailadres je het liefst gekoppeld ziet aan welke bestelling? Dan regel ik dit meteen voor je! 

Reageer