kan niet inloggen op T-mobile thuis

  • 26 April 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

kan niet inloggen op thuis heb 2fa op mijn account

heb 4 x gebeld zouden het doorgeven  niks gehoord

heb mobiel gekoppeld met thuis account provider Ben

heb crash gehad op mijn mobiel stond 2fa app alle tokens weg,backup kan ik niet terug zetten op mobiel


 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Doommaniac, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Sorry voor het late antwoord, jouw topic was nog niet gecategoriseerd en kwam zodoende in een onbestemde map terecht. 

De samenstelling van jouw abonnementen begrijp ik niet helemaal, kun je het volgende uitleggen, alsjeblieft? Je geeft aan dat je een thuis account van Ben hebt, Ben heeft echter alleen mobiele abonnementen. Bedoel je toevallig dat je probeert een Ben mobiel abonnement te koppelen aan een T-Mobile mobiel abonnement?

nee ik heb T-mobile als provider en ik kan niet inloggen op  my T-mobile Thuis account ik heb daar 2fa opzitten zoals ik in mijn vorige bericht  heb gezegd.

ik heb voor mobiel als provider Ben en als het goed is heb ik my T-mobile Thuis gekoppeld met Ben

ik weet niet of die 2fa van mijn account afgehaald kan worden of dat ik een nieuw account moet aan maken normaal kan het zijn dat je 2fa niet kunt verwijderen dus moet je een nieuw account aanmaken bij my T-mobile thuis.

ik heb dus vaste telefoon,internet en tv van jullie

ik gebruik een fritzbox 7590AX en als vaste telefoon een fritzfon C6

jullie werken met een SIP maar in mijn modem staat dus SIP gebruikersnaam en wachtwoord die staat in mijn account SIP gebruikersnaam maar ook een internetnummer moet ik invullen maar ik heb geen idee wat dat is

ik hoop dat je het begrijpt nu

ik had het niet zo  goed uit gelegd

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doommaniac, excuus voor de wederom verlate reactie en bedankt voor de uitgebreide toelichting! Heel graag help je om je account in te komen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan je T-Mobile voor thuis abonnement. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht de volgende informatie te sturen.

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel je account op orde brengen zodat je er weer helemaal in kan!

Wat betreft de modeminstellingen, graag raad ik je aan om dit topic hiervoor raad te plegen: Eigen modem: wat zijn de vereisten? Hier vind je alle relevante instellingen én de bijhorende waardes.

Veel succes met knutselen en ik help je nog heel graag verder met je My T-Mobile Thuis account! 😃

hoi Cal

ik kan nog steeds niet in mijn T-mobile thuis account komen

de 2fa zit er nog op

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Doommaniac, goed dat je hierop terugkomt! Ik zie dat je mij ook een privébericht hebt gestuurd, je ziet mij snel in je privéberichten verschijnen. Dit komt goed! 🙂

hey

ik kan weer niet in mijn t-mobile Thuis account komen.

ik moet 2fa code invullen maar die heb ik niet,ik heb dit al een keer eerder gehad.

toen heeft Cal een ander account aangemaakt met een ander e-mail adres.

ik zoveel verschillende mail adressen dat ik soms ff niet meer weet welke ik gebruikt heb.

hoe kom ik daar achter welk e-mail adres want dit e-mail adres is volgens mij mijn oude account.

ik het een wachtwoord manager daar had ik het in opgeslagen het ww van mijn nieuwe account maar hij pakt niet krijg dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt,ja dat klopt als ik een ander e-mail adres heb dan werkt het niet mijn wachtwoord moet goed zijn volgens mij.

ik heb volgens mij ook geen 2fa in mij nieuwe account ingeschakeld maar dat weet ik niet zeker meer.

het is een beetje verwarrend bij jullie website je hebt deze

https://www.t-mobile.nl/

 

en deze

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-voor-thuis-489

jullie kunnen beter  een beveiliging nemen zoiets als yubikey

want nu heb ik 2 verschillende gebruikersnamen nodig en 2x wachtwoord.

kijk bij google en microsoft is dat makkelijk gewoon inloggen met yubikey of een andere sleutel.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Doommaniac, ik help je hier graag mee.

Ik zie dat je T-Mobile Thuis abonnement gelinkt is aan dit e-mailadres: bl*********012@protonmail.ch. Kan je met dit e-mailadres nu wel inloggen? Ik zie ook geen 2FA ingesteld staan op dit account.

Bedankt Tommie

 

het is gelukt,nee ik heb geen 2fa op dit account mijn hele telefoon staat al vol met 2fa tokens van verschillende websites het is handiger als ze overshakelen naar 1 inlog dus bijv: een sleutel

 

Reageer