Beantwoord

Kan thuis account niet samenvoegen

  • 23 April 2023
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo! Ik heb een mail ontvangen om binnen 14 dagen in te loggen maar kom mijn thuis account niet in. Zodra ik inlog krijg ik de vraag om naar mobiel of thuis te gaan. Mobiel werkt goed. Thuis geeft aan dat de accounts worden samengevoegd. Daar zou ik mijn huidige- of een nieuw mailadres voor moeten gebruiken. Maar als ik met huidige e-mail verder klik dan moet ik weer opnieuw inloggen en krijg ik bovenstaande verhaal opnieuw. Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Asharon 25 April 2023, 12:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Asharon, dank voor dit topic! Ik zie inderdaad dat je jouw My T-Mobile nog moet migreren naar de nieuwe inlogomgeving. Het lijkt alsof je in een loop terecht komt. Heb je een ander e-mailadres die we kunnen testen? Je mag mij deze dan sturen via een privébericht. Check eerst of je er via dit topic uitkomt. We geven hier veel tips wanneer het je niet lukt om in te loggen. Succes!

Ik zit inderdaad in een loop lijkt het. Ik heb mijn ww veranderd maar dit heeft niet uitgemaakt. Ik heb geen ander e-mailadres helaas. Wat kan ik nu doen?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Asharon, ik ben ook voor je gaan kijken.

Ik zie dat er op dit moment geen e-mailadres gekoppeld staat aan je Thuis Abonnement. Zou je kunnen inloggen en dan vervolgens op “Ik heb nog een abonnement” kunnen klikken. Voeg dan je Thuis Abonnement toe. Lukt het nu wel? 

Hi Tommie, waar moet ik dat doen? Bij mijn mobiele abonnement?

Hoi @Asharon, ik ben ook voor je gaan kijken.

Ik zie dat er op dit moment geen e-mailadres gekoppeld staat aan je Thuis Abonnement. Zou je kunnen inloggen en dan vervolgens op “Ik heb nog een abonnement” kunnen klikken. Voeg dan je Thuis Abonnement toe. Lukt het nu wel? 

 

Ik heb het gevonden! Volgens mij is het nu gelukt en staan beide abonnementen onder één account. Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +9

 

Ik heb het gevonden! Volgens mij is het nu gelukt en staan beide abonnementen onder één account. Bedankt voor de reacties.

 

 @Asharon bedankt voor je snelle reactie!

Ik ben blij om te horen dat het gelukt is om je accounts te koppelen!🙌 Ik wens je nog een hele fijne dag.

Reageer