klacht!

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Al vanaf 13-09-2022 geen internet, waardoor we geen tv, bel of babyfoon hebben! En oplossing? Die komt er voor alsnog niet! 

We hebben gebeld en er werd geconstateerd dat er geen signaal was. Daarvoor diende een monteur te komen. We zouden binnen 2-3 werkdagen de mogelijkheid krijgen om een afspraak te maken. 

Deze komt op 15-09-2022 tussen 12:00-14:00. Meneer kwam rond 13:40 en stelt ook vast dat er geen signaal komt. Hij geeft ons aan dat er een kabel in het verdeelcentrum (pop) verwijderd is. Waardoor het signaal niet doorkomt. Meneer geeft dit door en geeft ons aan dat dit twee werkdagen duurt. Maar meestal is dat dezelfde dag nog en anders de dag erop. Vrijdag hadden we nog steeds geen signaal waardoor we weer contact hebben gehad met tmobile. Er werd ons gezegd dat het ticket doorgezet is en meer er niet mogelijk was. Vervolgens hebben we tot maandag gewacht en ook toen hebben we zelf weer gebeld. Toen werd ons aangegeven dat het ticket wat was aangemaakt, heel onduidelijk was dus er moest een nieuw ticket aangemaakt worden. 

Vervolgens vandaag dinsdag weer afgewacht tot het middaguur en contact opgenomen met volker en wessels. Zij geven aan dat ze niet eerder als as zaterdag 24-09 iemand kunnen sturen. Maar als het sneller moet wij contact op dienen te nemen met tmobile. Dus dit gedaan en zij geven aan opnieuw niets te kunnen…

 

De conclusie/klacht is dus dat we al een week geen internet hebben doordat er bij Tmobile/volker en wessels een fout is gemaakt. 

 

Wij zouden graag zsm weer onze producten willen gebruiken of onder ons contract uit wat nog loopt tot december. Want dit is een service van niets! 

Boris 1 jaar geleden

Hi @Daiske, dank voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ben direct gaan uitzoeken hoe de situatie in elkaar zit en zie dat er al flink wat stappen zijn genomen door mijn collega's. Na de constatering van de monteur van Guidion dat het probleem zich voordoet in de wijkcentrale, dient er een monteur van Volker Wessels te worden aangestuurd. Dat is reeds gebeurd. Ik had graag gehoopt deze afspraak voor je te kunnen vervroegen en heb daarop direct contact gezocht. Momenteel is er geen monteur op handen om de oplossing eerder te bieden. Weet dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk de verstoring te helpen, maar kan dit langer duren. Excuus voor het ongemak.

Voor de periode dat jij geen verbinding ervaart, hoef je natuurlijk niet te betalen. Ik maak dan ook graag een vergoeding in orde over de periode dat dit is geweest. Dit kan ik doen als de verbinding weer werkend is, nadat de monteur is geweest. Wil je mij een bericht sturen in dit topic als de verbinding weer helemaal op en top werkt? Dan zorg ik direct voor deze vergoeding.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Daiske, dank voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ben direct gaan uitzoeken hoe de situatie in elkaar zit en zie dat er al flink wat stappen zijn genomen door mijn collega's. Na de constatering van de monteur van Guidion dat het probleem zich voordoet in de wijkcentrale, dient er een monteur van Volker Wessels te worden aangestuurd. Dat is reeds gebeurd. Ik had graag gehoopt deze afspraak voor je te kunnen vervroegen en heb daarop direct contact gezocht. Momenteel is er geen monteur op handen om de oplossing eerder te bieden. Weet dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk de verstoring te helpen, maar kan dit langer duren. Excuus voor het ongemak.

Voor de periode dat jij geen verbinding ervaart, hoef je natuurlijk niet te betalen. Ik maak dan ook graag een vergoeding in orde over de periode dat dit is geweest. Dit kan ik doen als de verbinding weer werkend is, nadat de monteur is geweest. Wil je mij een bericht sturen in dit topic als de verbinding weer helemaal op en top werkt? Dan zorg ik direct voor deze vergoeding.

Reageer