Beantwoord

Klacht Tmobile + Gudion

  • 5 September 2022
  • 11 reacties
  • 259 Bekeken

Al meer dan een maand heb ik internet dat het heel sporadisch doet. Bij het maken van de eerste monteurs afspraak na een paar dagen geen internet, deed het internet het opeens weer de de dag van de afspraak en heb ik die afgezegd. Bij thuiskomst die dag deed het internet het vanaf toen heel sporadisch. Weer een monteur ingeboekt, helaas op die dag werd mijn stroom voor een dag afgesloten ivm werkzaamheden in de straat dus die moest ik ook afzeggen. Daarna weer een monteur ingepland. Ondertussen zijn we paar weken verder en heb ik m'n abonnement betaald zonder werkend internet. Vervolgens komt de monteur en hoe ik vervolgens wordt behandelt vind ik echt belachelijk.

 

De monteur komt naar boven gesjokt, ik heb de deur al open en begroet hem vrolijk. Hij zegt niks. Gaat voor m'n open deur staan en kijkt me droog aan. Ik zeg 'kom binnen'. Hij gaat in de gang staan, ik doe de deur dicht en hij kijkt me weer aan zonder iets te zeggen. Ik zeg 'hij staat hier’ en loop met hem richting de kamer waar het kastje staat. Hij kijkt ernaar, opent een doosje, plugt een nieuw kastje in met mijn kabels en wacht. Nog steeds zonder iets te zeggen. Ik vraag maar wat hij aan het doen is en hij legt uit dat het een test kastje is en dat als dit kastje geen verbinding krijgt, het probleem buiten is en hij niks kan doen. Nou, 3 min later wordt die conclusie getrokken. Ik krijg te horen dat kpn contact met mij opneemt en dat zij het moeten oplossen. Op de vraag of hij weet hoe lang de wachttijd daar is krijg ik te horen dat als hij daar iets over zegt dat hij zou liegen. Vervolgens vertrekt meneer weer met een chagrijnige, ongemeende opmerking over geniet van je voetbal wedstrijd. Die ik notabene zit te kijken door te streamen vanaf m'n mobiele internet omdat m'n internet het verdomme niet doet. Ik ben echt zelden zo onbeschoft behandelt. Als jullie deze man jullie bedrijf laat vertegenwoordigen dan gaat het klachten regenen. Dit kan gewoon echt niet.

 

Daarnaast betaal ik nu dus een maand lang voor m'n abonnement wat niet werkt. Bij de eerste keer bellen kreeg ik al unlimited internet aangeboden op m'n mobiele abonnementzodat ik kom streamen maar ik heb al unlimited dus die vlieger ging niet op. Vond ik nog enigszins te begrijpen want het zal wel snel opgelost worden dacht ik maar ik betaal nu linksom voor een service en rechtsom betaal ik nog een keer om de andere service te laten werken. Daarnaast moet je bij een serie streamed elke halve aflevering weer nieuwe GBs aanvragen in een app die maar half laad steeds.

icon

Beste antwoord door Boris 6 September 2022, 09:27

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hoi @opjebekrol, dank voor je bericht en welkom bij ons op de Community. Ik wil je ook bedanken voor het delen van je verhaal en ervaring. Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben en verwachten en wil daar dan ook graag mijn excuses voor aanbieden. Ik ga je feedback dan ook graag doorzetten naar onze monteurspartner Guidion, om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Ook ben ik direct gaan kijken naar de terugkoppeling van de Guidion monteur. Deze is helemaal netjes geland, waardoor onze technische dienst KPN zal aansturen. Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt en je zo snel mogelijk weer van diensten te voorzien, ben ik naar one technische dienst gelopen en heb gevraagd om dit per direct door te zetten. Ook ik wil dat je zo snel mogelijk online bent! We gaan hier zeker mee aan de slag. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 

Hi @Boris 
 

Is het mogelijk om iets van een tijdelijke oplossing te doen regelen? Ik moet namelijk nu onverwacht thuis werken komende week en moet nu alles op m'n hotspot doen en de GBs vliegen er doorheen omdat ik veel files download voor m'n werk..

 

Heb je een abonnement (of prepaid) bij T-Mobile, BEN of Tele2 @opjebekrol ?

Als dit het geval is dan kan er een vouchercode verstrekt worden zodat je Unlimited data tot je beschikking krijgt.

@Gerrit078 Ik heb unlimited data van tmobile maar elke 2gb moet ik weer opwaarderen en daar wordt ik helemaal gek van en dit is pas de eerste ochtend van een week thuis werken

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @opjebekrol ,

Als je unlimited voucher krijgt is dit ook echt unlimited. Je hoeft dan niet meer op te waarderen.

Dus het lijkt me voor jou ook handig

Heb hier zelfs ook gebruik van mogen maken en dat werkt prima.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @opjebekrol 

Zo een voucher hoef je niet telkens aan te vullen want het is echt 7 dagen unlimited internet, echter is de internetsnelheid wel beperkt tot een paar Mbps.

Reputatie 7

Dank voor de reacties iedereen! Het klopt inderdaad wat wordt gezegd - ik regel dan ook graag een vouchercode voor je @opjebekrol, zodat je niet constant hoeft bij te vullen, maar 7 dagen Unlimited data hebt. Ik heb je dan ook direct een privébericht gestuurd met een code. Mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten. We zijn er voor je!

Thanks @Boris en de rest!

 

Nog een vraag, wanneer kan ik contact van KPN verwachten?

Reputatie 7

Hoi @opjebekrol, ik vermoed dat dit binnen enkele dagen gebeurt. Mocht je onverhoopt nog niks hebben gehoord aan het eind van de week, laat het vooral weten. Dan gaan we hier direct voor je achteraan!

BELACHELIJK!

installatie glasvezel dient plaats te vinden door Gideon. Tijdsduur voor de afspraak 50 min.

Ik heb een afspraak gemaakt voor 16 dec. Tussen 8-10 er was om 09:21 geen monteur, bij het bellen naar gideon heb ik ruim 16min in de wacht gestaan. Toen Sam van de service desk de telefoon beantwoorde gaf hij aan dat de arrivatie tijd van de monteur wordt afgesproken, dat is dus tussen 8-10uur.. ik gaf aan dat ik daarvan niet op de hoogte ben en voor een werk afspraak de installatie voor 10 plaats had moeten vinden, meneer gaf aan dat dat niet hun probleem is en dat als de monteur tot 10 uur nog kan komen, geen excuses dat het langer duurde en ook niet aangeboden dat ze de monteur even bellen om te kijken wanneer hij verwacht te arriveren. Nadat ik de telefoon had opgehangen ontving ik binnen 3min een sms dat de verwachte aankomst tijd 10:15 zou zijn. Ik heb geprobeerd gideon nogmaals te bellen maar een enorm lange wachttijd (tot na de aankomt tijd) heeft mij doen besluiten te gaan werken, de monteur belde dat hij later dan arrivatie tijd voor de deur stond en ik heb hem mijn excuses aangeboden en aangegeven dat ik ook weer moest werken, hiervoor had de vriendelijke monteur alle begrip een nieuwe afspraak kon ik inplannen.

zoals gezegd gedaan op zondag 18 dec. De nieuwe afspraak, nu heb ik in mijn agenda rekening gehouden met een uur langer, netjes om 7uur opgestaan vanmorgen, 2 uur zijn verstreken.. het is nu 10 over 10 en er is nog geen monteur, ik heb niets vernomen van de aankomsttijd en wacht nog steeds… uiteraard is gideon gesloten en dus niet bereikbaar.

 

Reputatie 7
Badge +14

Dat is inderdaad vervelend.  De klantenservice van t-mobile kan niet in het agenda systeem van Guidion kijken.  Als je een bevestiging van de afspraak van hebt gehad dan zou je een monteur mogen verwachten,  maar er kunnen altijd calamiteiten optreden waarna je, zoals je gisteren, een update van de aankomsttijd kreeg.

Mocht het vandaag toch niet goedkomen,  dan kun je Guidion dat morgen laten weten.

Reageer