Beantwoord

Klachtenafhandeling

  • 16 November 2022
  • 8 reacties
  • 229 Bekeken

Ik ben enorm ontevreden over de klachtenafhandeling door T mobile . Op vrijdag 4 november blijkt de glasvezelkabel buiten door Stedin kapotgetrokken . Ze zeggen dit gemeld te hebben bij de netwerkbeheerder . Ik wist van niets dus toen ik T mobile belde met de storing , geen tv , geen internet , niets en een lampje aan dat er geen signaal binnenkomt mocht ik de hele procedure door . Alles resetten , opnieuw en opnieuw . Vervolgens hoor ik dat de buren ook het probleem hebben , ze hebben ook gebeld . Probleem bekend , oplossing nog ver weg want eerst komt een monteur van guidon kijken om te beoordelen of het is zoals de buren en Stedin reeds constateerde . Sterker de volgende dag komt er nog eens een collega langs om het zelfde te constateren . Vervolgens is het stil , T mobile had met op mijn telefoon voor 7 dagen onbeperkt data gegeven maar die waren al lang om . Vandaag 16 november nog eens gebeld , tja T mobile kan er niks aan doen en ik moet nu wachten op de netwerkbeheerder. Als het me te lang duurt  kan ik die bellen ??? Maar eh , ik betaal jullie voor een product dat jullie al 12 dagen niet leveren en ik moet maar geduldig wachten . Wat doet T mobile voor mij , ik hoop toch meer dan het aanmaken van een “ taak” . O ja , ik kan weer 7 dagen onbeperkt data op mijn mobiel krijgen , inmiddels een uur geleden maar nog niks ontvangen , verder krijg ik een niet bestaand e-mail adres waar ik mijn onvrede neer kan leggen , tja die mail heb ik retour ontvangen . Bestaat er een klachtenprocedure en hoe start ik die op ? Met vriendelijke groet , Nico 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 November 2022, 10:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @wasje, ik ben ontzettend blij om te lezen in jouw privébericht dat jouw verbinding weer up and running is! Hiervoor heb ik zojuist dan ook meteen de vergoeding voor in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Omdat dit probleem enkele weken heeft geduurd, wil ik als extra coulance een tv-pakket naar keuze voor drie maanden gratis aanbieden. Ik hoop je hiermee te kunnen verblijden. Je kunt op onze website bekijken welk tv-pakket jou aanspreekt: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/zenderpakketten. Als je vervolgens aan mij laat weten welk tv-pakket jij voor drie maanden zou willen bekijken, dan maak ik de kosten hiervan naar je over en kun je dit aanzetten in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/interactieve-tv. Hiermee wil ik laten zien dat we jouw geduld van de afgelopen weken enorm op prijs hebben gesteld. 

Reputatie 7

Hi @wasje, heel erg bedankt dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Ik had ontzettend gehoopt een andere ervaring te lezen, excuses voor het ongemak. Ik wilde meteen gaan kijken wat ik hierin voor jou kan betekenen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je oppakken om je zo snel mogelijk online te krijgen. Je hoort goed op de hoogte te worden gesteld van de vervolgstappen die worden genomen, dus ik neem graag deze taak op mij. Intern heb ik ook aangestipt hoe we dit proces kunnen aanpassen/verbeteren, zodat dit zich niet meer voor gaat doen. Ik wil dit graag samen met jou via deze weg verder afhandelen! 🍀

Beste heer/mevrouw,

 

Via deze e-mail dien ik (graag) een serieuze klacht in, ik zal proberen mijn verhaal zo goed mogelijk samen te vatten.

Voor alle details en ellende verwijs ik u graag naar mijn dossier, trek er gerust een uur voor uit als u  e.e.a. echt serieus neemt.

 

Vlak voor kerst 2022 werd dan eindelijk het volledige pakket van T-Mobile in werking gezet, dat wil zeggen; alles werkte behalve de tv.

Daarna viel al snel internet en wifi weg en hebben de eerste weken alleen maar voor problemen en ergernis gezorgd, daarvoor heb ik een aantal maal een code ontvangen zodat ik een hotspot aan kon maken. Allemaal verre van ideaal maar dat moest dan maar.

De problemen met de tv zijn, uit het niets, ongeveer 2 weken geleden opgelost. Het komt erop neer dat ik ruim 2 maanden geen tv kon kijken.

Wat is er in die 2 maanden gebeurd, welke acties zijn ondernomen?  Hier volgt een opsomming:

  • diverse telefoontjes moeten plegen waarvan regelmatig plotseling de verbinding verbroken wordt, gruwelijk irritant
  • guidion is herhaaldelijk langs geweest, daar moest ik voor thuisblijven, koffie geven, telkens m'n verhaal doen
  • verplicht thuis moeten werken om iedereen elke keer weer te kunnen ontvangen
  • t-mobile is langsgeweest, idem
  • kpn (van het netwerk) is langsgeweest, idem
  • alle partijen wezen naar elkaar, ieder doet z'n ding maar er gebeurde NIETS, ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden
  • diverse mails gestuurd
  • collega en vrienden opgetrommeld om te kijken want je staat natuurlijk enorm voor lul als je dit verhaal vertelt aan je omgeving
  • aantal maal de lokale t-mobile winkel bezocht (die doen ook niks)
  • volgende probleem: het is niet mogelijk Netflix te installeren. Nooit problemen mee gehad, nu wel. Ik betaal al weer 3 maanden voor niets.

Ik geloof dat ik het aardig heb samengevat, het is niet eens overdreven.

 

Nu nog het volgende: toen ik vorige week belde voor een tegemoetkoming/schadevergoeding werd mij vriendelijk verteld dat er 'iets' gecrediteerd zou worden en dat ik een maand een extra pakket mag uitzoeken. Dat aangebodene is al net zo triest als mijn verhaal hierboven. Daar ga ik uiteraard nooit mee akkoord.

Ik ga zelf ook niet iets verzinnen, het is aan u om met iets fatsoenlijks over de brug te komen anders ben ik einde contract natuurlijk weg.

Nog te vermelden is dat ik geen zin heb om dit verhaal op social media te gooien. Dat zou mij prima lukken, ik weet de weg en ik heb volgers genoeg maar ik ben netjes opgevoed, dus liever niet.

Ik hoor graag van u.

 

Theon Scholten

XXXXX

TV klantnummer XXXXXX 


(bewerkt door moderator i.v.m. delen persoonlijke gegevens)

 

 

Hallo Lisa,

Het wil maar niet goed gaan . Afgelopen maandag werd ik gebeld door een mevrouw van KPN . Ze wilde een afspraak maken voor vandaag23 november ergens tussen 13:00 en 17:00. Ik moest wel thuis zij voor controle of alles weer werkte . Agenda op werk omgegooid , de hele middag zitten wachten maar geen KPN en ook geen belletje dat het niet lukte . Wel bericht gekregen dat de maandelijkse bijdrage wordt afgeschreven. Hoe nu verder, ik heb ook geen nummer van KPN want die bellen anoniem . Lisa ,ik heb part nog deel aan deze ellende maar voel me ook totaal niet geholpen op deze manier. Wil je hier snel op reageren . Het gat voor deur ligt ook nog steeds wagenwijd open . 
groet , Nico 

Reputatie 7

Hi @wasje, super fjin dat je zo snel jouw gegevens kon doorzetten! Ik heb meteen aangeklopt bij één van mijn collega's om een zo volledig mogelijke update te geven. Mijn collega heeft aangegeven dat dit is doorgezet naar VolkerWessels Telecom. Zij zijn aangestuurd om dit verder op te lossen en gaan hier dan ook verder mee aan de slag. Voor nu heb ik je in een privébericht van een Unlimited Data voucher voorzien, zodat je een hotspot kunt maken van je telefoon. Ik wil namelijk dat je zo min mogelijk hinder ervaart. Zelf ben ik een lang weekend vrij en ben ik er woensdag weer. Mijn collega houdt hier dan ook verder een oogje in het zeil. We willen namelijk zeker weten dat je heel snel weer probleemvrij bent. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @theon66, Ik zie dat je hetzelfde bericht in een ander topic hebt geplaatst, namelijk: Klachten. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, deze vraag te beperken tot dit topic zodat het gesprek helder blijft. 

Reputatie 7

Hi @wasje, ik wil je graag laten weten dat ik zojuist op jouw privébericht ben teruggekomen! Voor de volledigheid wil ik ook hier aan je vragen of het klopt dat je vanochtend wel bezoek hebt gehad en of je van deze nieuwe datum op de hoogte bent gesteld? Ik zie namelijk dat de afspraak van voor het weekend naar vandaag is verplaatst. 

Als je dit kunt aangeven, dan kan ik deze informatie doorspelen naar mijn collega van de technische dienst. Ik sta in nauw contact met deze collega, dus ik kan snel met haar schakelen als het nog niet is opgelost!

Reputatie 7
Badge +5

Sorry voor dit ongemak @wasje. Ik zie hier ook dat de afspraak had moeten gebeuren, het is niet de bedoeling dat je niets van deze partij hoort. Ik heb meteen een notitie toegevoegd aan het onderzoek die mijn collega's van de Fiber afdeling in de gaten houden. We pakken dit zo snel mogelijk op en houden je op de hoogte!

Reageer