Beantwoord

Klantvoordeel aanvraag na 2 weken nog niet actief

  • 7 January 2022
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

Helaas zoals de titel aangeeft wacht ik al 2 weken op de activatie van mijn klantvoordeel na een verhuizing. Vandaag dus ook een erg hoge factuur gekregen die ik binnenkort moet betalen door deze reden.

Ik heb hier vanochtend al over gebeld met de klantenservice, maar post dit voor de zekerheid nog even op de forum zodat dit allemaal z.s.m. verholpen kan worden.

Mvg, Rico

icon

Beste antwoord door Sander 9 January 2022, 16:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @afcarico  Welkom, heb je al in je account gekeken?

Ik kon het zelf activeren op de website.

 

Hallo @afcarico  Welkom, heb je al in je account gekeken?

Ik kon het zelf activeren 

Dankjewel @CrisTien! Helaas geeft de pagina aan “je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan jouw Klantvoordeel overzicht met alle leden.”


Heb hier dus echt een T-Mobile medewerker bij nodig! Mvg.

Reputatie 7
Badge +14

@afcarico Oke, komt goed de moderators gaan je verder helpen zodra je aan de beurt bent.

Fijn weekend en hopelijk is het snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @afcarico, heb je jouw mobiele abonnement(en) ook al verhuisd naar het nieuwe adres? Als de adressen bij Mobiel en T-Mobile voor thuis niet overeenkomen, ontvang je geen korting en loopt de procesverwerking ook niet door.

Hoi @afcarico, heb je jouw mobiele abonnement(en) ook al verhuisd naar het nieuwe adres? Als de adressen bij Mobiel en T-Mobile voor thuis niet overeenkomen, ontvang je geen korting en loopt de procesverwerking ook niet door.

Hoi @Jason. Uiteraard heb ik dit gedaan, er is iets fout gegaan bij jullie denk ik! Mvg.

Reputatie 7

Hoi @afcarico,

 

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat het Klantvoordeel actief is vanaf 27-12-2021. Ik vermoed dat het reactief op die datum is gezet. Hoe dan ook, vanaf die datum maak je gebruik van alle voordelen. Mocht er iets op een factuur fout zijn gegaan (teveel of te weinig), dan zal dit op de factuur van januari rechtgezet worden - geen zorgen dus!