Beantwoord

klantvoordeel en "wachten op activatie"

  • 16 October 2022
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Hoi, ik heb een vraag wanneer met klantvoordeel de zgn “wacht op activatie” verdwenen is want ik heb een contract afgesloten op basis van het interessante klantvoordeel, zijnde een Ben telefoonaboo en een T-mobile thuis abbo (internet en tv). Dit geeft enerzijds 1 Gb extra data en anderzijds een korting van 5 euro op je factuur. Die 1 Gb bij Ben zie ik al terug maar vraag me af hoe het zit met die activatie en dus met die 5 euro korting. Die wordt toch wel gewoon met de 1e factuur meegerekend? Ik kom van kpn glas naar T-mobile thuis.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 October 2022, 22:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Greendoor 

Wanneer wachten op activatie is verdwenen dan start officieel het contract pas dus als je dezelfde dag klantvoordeel had geactiveerd dan krijg je 5 euro korting in de eerste maand.

Jij schrijft had geactiveerd,  maar het is nog niet zover want begin november komt pas guidion om de aansluiting fysiek in orde te maken.

Reputatie 7
Badge +15

@Greendoor

De facturatie begint pas wanneer de Guidion monteur langs is gekomen en alles werkt, als je dan meteen al klantvoordeel hebt dan krijg je dus ook 5 euro korting op je thuis abonnement.

En inderdaad, keurig 2 dagen na activatie en ingebruikname van TM thuis, glasvezel en tv, is het klantvoordeel actief. In dit geval 1000Mb extra op een Ben abbo en 5 euro korting op het glasvezel abbo.

Reputatie 7

Hi @Greendoor, fijn om te lezen dat het Klantvoordeel nu actief is bij je en dat je online bent! 😊 Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. De Community helpt je graag. 

Reageer