Beantwoord

klantvoordeel My geeft foutmelding

  • 2 January 2023
  • 14 reacties
  • 198 Bekeken

Sinds vorige week met thuis internet en 2 mobiele abonnementen over van KPN naar T-Mobile. Tijdens de bestelling ‘klantvoordeel’ aangevinkt, echter blijk ik het voordeel nog niet te hebben. 
 

Ik krijg een foutmelding te zien als ik op de klantvoordeel pagina kijk (om de status in te zien), op de eerste factuur van mobiel is de korting niet verwerkt, en ik heb de extra GB’s niet in mijn bundel.


Vanochtend de klantenservice gebeld, die zeiden dat alles goed staat, maar daar vertrouw ik toch niet op als ik mij app open…

 

Ik lees meerdere verhalen/topics over de activatie hiervan. 
 

Kan iemand meekijken of het goed staat/gaat?

 

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Gewoonivar 2 February 2023, 12:50

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Gewoonivar Ik heb meteen voor je gekeken! Ik zie inderdaad ook de foutmelding wanneer ik jouw Klantvoordeel pagina probeer te bereiken voor zowel het thuis als mobiel abonnement. Ik ga dit voor je doorzetten naar onze specialisten zodat zij dit verder kunnen onderzoeken en herstellen! De verwerkingstijd is ongeveer 14 dagen. Geen zorgen, zodra het is opgelost kunnen we voor thuis de gemiste korting voor je handmatig vergoeden!

Ok, dankjewel @Demi

 

Heb je ook een oplossing voor de extra data, die ik nu mis?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Gewoonivar voor de oplossing voor jouw Klantvoordeel van de mobiel kant kijkt @Johrick met jou mee! 😁

Reputatie 6
Badge +3

Yes, ik kijk graag met je mee @Gewoonivar! Zou je mij een DM kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat? Dan ga ik voor je nakijken wat ik op dit moment voor je kan doen.

Hallo! Ik heb precies hetzefde gedaan als @Gewoonivar (thuis en mobiel van KPN naar T-Mobile) En heb volgensmij dezelfde problemen. Ik kan mij niet aanmelden voor klantvoordeel. 

 

“Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”

Reputatie 7
Badge +5

Thanks voor het doorgeven @Jochie91! Ik zie het inderdaad. Ik heb voor jou meteen hetzelfde gedaan, er staat nu een onderzoek open bij de juiste afdeling. Ook voor jou zal dit 14 werkdagen duren. Dankjewel voor je geduld, we lossen het zo snel mogelijk voor je op!

Hi @Demi @Johrick @Cheyenne ,

 

Hebben jullie een update voor mij over deze case?

Het is enige tijd geleden, en als ik inlog heb ik nog steeds niet het klantvoordeel wat ik zou moeten ontvangen. Het duurt wel erg lang vind ik. Wil je hier wat prioriteit aangeven?

 

Helemaal prima dat dit financieel gecompenseerd wordt, maar het moet gewoon geregeld worden. De eerstvolgende factuurmaand zit ik een aantal weken in het buitenland (EU) en heb ik de extra data dus nodig. Dit geldt uiteraard ook voor het andere mobiele nummer op het adres.

 

KPN belde mij afgelopen week nog op of alles goed was gegaan met de overstap…

Reputatie 7

Hoi @Gewoonivar, ik zie nog geen update over het Klantvoordeelissue. Ik heb een privébericht gestuurd met een tussenoplossing. Ik hoop dat je hiermee in het buitenland uit de voeten kunt. Ik hoop dat we snel de structurele oplossing vinden!

Hoi! Ook hier hetzelfde probleem als @Gewoonivar. Dezelfde situatie. Van KPN overgestapt en wij krijgen ook een foutmelding voor het aanmelden van klantvoordeel. Graag zouden wij ook zien dat dit gecontroleerd en uitgezocht wordt, zodat ik extra MB's krijgt.

Alvast bedankt!

We zijn bijna een maand verder, en nog steeds geen oplossing.

@Demi @Johrick @Sander @Cheyenne wanneer gaat het gebeuren?

 

Eerlijk gezegd heb ik nu al spijt van de overstap, deze ‘service’ is niet anno 2023. Ongekend dat T-Mobile zoiets simpels niet binnen een acceptabele periode voor elkaar krijgt. Goede eerste indruk van mijn customer journey...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gewoonivar, ik had graag met een concrete update willen komen. Het probleem ligt nog steeds bij onze techneuten. Als hier een update over is krijg je meer te horen. Bedankt voor je geduld. 

Hi @Tommie , het is volgens mij inmiddels opgelost, en staat Klantvoordeel aan 😁

 

Kun je checken of het qua facturatie goed is gegaan met de korting voor mobiel en vast?

@Demi gaf aan dat dit handmatig toegepast moet worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gewoonivar, fijn om te horen dat het is opgelost! Ik ben meteen gaan kijken naar de facturatie. Je klantvoordeel is ingegaan op 30-01, dus de maand januari is niet meegerekend. Voor de maand januari heb ik je klantvoordeel handmatig vergoed. Dit kan je terug zien op een volgend factuur. Ik hoop zo alles beantwoord te hebben. Voor nu een fijne dag!

Super, dank je @Tommie !

Reageer