Beantwoord

klantvoordeel vervallen

  • 11 November 2021
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

mijn extra voordelen  van tmobile klantvoordeel zijn vervallen, ik kom er niet achter waardoor dat zo is

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 11 November 2021, 20:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ceesdk 

Je hebt klantvoordeel als er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd en uiteraard aangemeld staan voor klantvoordeel.

Ik had klantvoordeel maar dat is opeens gestopt maar ik weet niet waardoor

Reputatie 7
Badge +15

Staan er nog wel 2 T-Mobile abonnementen geregistreerd op jouw adres en aangemeld voor klantvoordeel?

Kijk dit eens na in je My T-Mobile account.

Ik had een mobiele telefoon sim only bij Tele2, dat is bezig overtegaan naar BEN sim only met nummerbehoud , maar dat zijn beide T Mobile providers

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ceesdk  Klantenvoordeel krijg je als je 2 abonnementen van TM op 1 adres hebt).

TM-mobile thuis: Is er ook een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 op jouw adres? Dan krijg je voordeel.

TM-mobile mobiel:

Je hebt recht op voordelen als je twee of meer T-Mobile abonnementen hebt op hetzelfde adres. Je ontvangt je voordeel zolang er minimaal één ander T-Mobile abonnement ook is aangemeld voor Klantvoordeel. Het nieuwe abonnement wordt automatisch aangemeld bij het plaatsen van een bestelling. Je hoeft dus alleen nog je andere abonnement(en) aan te melden om te profiteren van Klantvoordeel. Dit kun je eenvoudig doen via My T-Mobile. Alle combinaties zijn mogelijk:

  • Mobiele abonnementen (Sim Only of met telefoon)
  • Thuis abonnement
  • 4G voor Thuis abonnement
  • Data-abonnement voor op je tablet

#Ben en #Simpel worden niet vermeld bij het klantenvoordeel 

Misschien je Ben overstap stoppen. Er zijn nu nog voordeel weken bij TM. Of is Ben zoveel goedkoper? 

hopelijk weet je zo voldoende?

MVG.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@ceesdk 

Bij Tele2 mobiel krijg je voordeel icm T-Mobile thuis en Ben maakt wel gebruik van het T-Mobile netwerk meer zoals eerder al vermeldt bieden ze geen klantvoordeel.

Reputatie 7
Badge +14

In combinatie met een Ben abonnement is er inderdaad geen extra klantvoordeel met een vast abonnement. Waar heb je dan iets anders gelezen?

Waarom ben je naar Ben overgestapt?

Waarom ben je naar Ben overgestapt? 

 

vanwege aanschaf nieuw telefoon