Beantwoord

Klantvoordeel vraag internet

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1

Ik maak gebruik van een internet 50 abonnement met klantvoordeel, nu is het voordeliger om over te stappen naar internet basic. Behoudt ik dan nog wel mijn huidige klantvoordeel met meer tv keuze tegoed voor mijn interactieve tv.

 

Graag hoor ik van jullie.

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 July 2021, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Ik maak gebruik van een internet 50 abonnement met klantvoordeel, nu is het voordeliger om over te stappen naar internet basic. Behoudt ik dan nog wel mijn huidige klantvoordeel met meer tv keuze tegoed voor mijn interactieve tv.

 

Graag hoor ik van jullie.

Bij het aanpassen van de snelheid (omhoog of omlaag) vervalt Meer TV niet en blijft klantenvoordeel geheel ongewijzigd. Zie ook de voorwaarden voor T-Mobile Klantvoordeel;

De recente voorwaarden spreken over;

Deze vernieuwde actievoorwaarden gelden voor elk geselecteerd abonnement van het merk T-Mobile en/of T-Mobile Thuis dat wordt aangemeld voor Klantvoordeel vanaf 29 oktober 2019. Voor T-Mobile abonnementen, die vóór 29 oktober 2019 zijn aangemeld voor Klantvoordeel gelden de vorige actievoorwaarden.

Huidige Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis

Omdat je al een actieve klantenvoordeel hebt die (waarop het lijkt) voor 29 oktober 2019 is ingegaan), zijn deze recente voorwaarden dus niet op jouw van toepassing en gelden de oude. Een snelheidswijziging heeft geen invloed op je huidige (oude) klantenvoordeel waardoor Meer TV gewoon van kracht blijft.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ronaldvanholten 

Je internet snelheid wijzigen in je T-Mobile thuis account onder abonnementen > internet wijzigen zou geen invloed mogen hebben op de rest van je abonnement volgens mij maar wacht voor de zekerheid ook de reactie van een moderator af om er helemaal zeker van te zijn 🙂

Reputatie 7
Badge +14

@ronaldvanholten Hallo, klantvoordeel blijft zolang er twee abonnementen in huis zijn. 
Meer keuze TV weet ik het antwoord niet op. Het kan zijn dat je die optie hebt gekregen bij je huidige pakket, wat veranderen kan als je voor basis kiest. 

De moderators of de chat kunnen je vast wel verder helpen!.
 

Reageer