Beantwoord

Koppelen Abonnement aan Account

  • 14 November 2022
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Het koppelen van mijn nieuwe thuis abonnement aan bestaande T-Mobile account werkt niet. 

voorheen jaren Mobiel afgenomen, later hier een thuis abonnement aan toegevoegd. Beide opgezegd, (thuis vanwege:) verhuizing en op het nieuwe adres een nieuw abonnement ingezet. 

tijdens activatie blijkt dat de koppeling niet gemaakt kan worden. 

hier tijdens installatie al contact over gehad met klantenservice, van hen een pincode gekregen om tv kijken te activeren, en gehoord dat het een bekend probleem is wat opgelost gaat worden. 

nu nog steeds in afwachting van reactie over wanneer dit probleem opgelost wordt. 

kan iemand mij hiermee helpen?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 15 November 2022, 09:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GW13, dat is een goede puzzel die je voorlegt, ik help je graag om ‘m op te lossen! 

Zojuist heb ik een aantal wijzigingen gemaakt aan jouw My T-Mobile Thuis account en ik vermoed dat je nu een heel stuk verder komt. 😉 Mocht het toch niet lukken, zou je aan kunnen geven welke foutmelding je krijgt te zien? Ik neem aan dat je jouw Thuis abonnement probeert te koppelen aan het mobiele nummer dat eindigt op 181?

Ik denk graag met je mee aan een volgende zet!

Hoi @GW13, dat is een goede puzzel die je voorlegt, ik help je graag om ‘m op te lossen! 

Zojuist heb ik een aantal wijzigingen gemaakt aan jouw My T-Mobile Thuis account en ik vermoed dat je nu een heel stuk verder komt. 😉 Mocht het toch niet lukken, zou je aan kunnen geven welke foutmelding je krijgt te zien? Ik neem aan dat je jouw Thuis abonnement probeert te koppelen aan het mobiele nummer dat eindigt op 181?

Ik denk graag met je mee aan een volgende zet!

Hi Cal, bedankt, echter kom ik nog steeds niet verder. ik krijg bij het toevoegen van het abonnement een bevestigingscode toegestuurd (via Mail), wanneer ik deze invul krijg ik de onderstaande melding. wat raar is want ik ben geen mobiel nummer aan het koppelen maar een thuisabonnement.: 

“Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen”

Reputatie 7
Badge +4

Hi @GW13, top dat je dit kon terugkoppelen, dat is inderdaad opmerkelijk! Ik ben aan de slag geweest bij je voormalige mobiele abonnement bij ons. Zou je kunnen proberen om nu een nieuw account aan te maken via de volgende link: My T-Mobile account aanmaken.

Op hoop van zegen!

Hi @GW13, top dat je dit kon terugkoppelen, dat is inderdaad opmerkelijk! Ik ben aan de slag geweest bij je voormalige mobiele abonnement bij ons. Zou je kunnen proberen om nu een nieuw account aan te maken via de volgende link: My T-Mobile account aanmaken.

Op hoop van zegen!

Hi Cal, met een ander mailadres? 

 

Hi @GW13, top dat je dit kon terugkoppelen, dat is inderdaad opmerkelijk! Ik ben aan de slag geweest bij je voormalige mobiele abonnement bij ons. Zou je kunnen proberen om nu een nieuw account aan te maken via de volgende link: My T-Mobile account aanmaken.

Op hoop van zegen!

Hi Cal, met een ander mailadres? 

 

Hi Cal, hij doet het. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is mooi nieuws, veel plezier nog met je account @GW13! 😃

Reageer