Beantwoord

korting niet verrekend op 1e factuur

  • 22 October 2022
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo!
Wij hebben een nieuw abo afgesloten met de eerste 6 maanden 1GB glasvezel internet voor EUR 30. Echter op onze eerste factuur is het normale tarief van EUR 45 in rekening gebracht. Waarom wordt er geen korting verrekend?
Groeten
Eerik

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 October 2022, 23:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Driel1973 

Heb je toevallig iets gewijzigd aan je abonnement? Hiermee vervalt namelijk de welkomstkorting.

 

Bovenin op de factuur staat altijd het volledige bedrag, verderop op diezelfde factuur tref je vervolgens kortingen/compensaties af. Afhankelijk van het moment dat je abonnement is ingegaan kan het ook zijn dat het bedrag hoger uitvalt omdat de maand erop in rekening gebracht wordt.

Meer informatie over je factuur tref je ook aan op deze pagina.

Mochten er echt geen kortingen/compensaties op je factuur staan, dan kan dit komen door bijvoorbeeld zoals @Waqqas aangeeft, het tussentijds (of voortijdig) aanpassen van je abonnement. Bij veranderingen aan het abonnement komen (afhankelijk van de wijziging) de kortingen te vervallen.

Mocht je geen verandering hebben doorgevoerd, laat het dan nog even weten in dit topic zodat een moderator (T-Mobile Medewerker) naar je factuur kan kijken.

Bedankt allemaal!
Ik heb de korting inderdaad gevonden aan het einde van de factuur

Reputatie 7
Badge +15

@Driel1973 

Door een wijziging te maken aan je abonnement vervalt de welkomstkorting helaas.

De welkomstkorting geldt dan ook voor het abonnement dat je hebt afgesloten.

Reageer