Beantwoord

KPN Verkopers aan de deur

  • 23 May 2023
  • 4 reacties
  • 1162 Bekeken

Eergisteren stonden er 2 jongens van KPN aan de deur die wisten te vertellen dat ik glasvezel afneem van T-Mobile. Zit er al een aantal jaar en met mobiel nog veel langer. Tevreden, combikorting, altijd werkend internet; Geen reden om over te stappen.

Gelijk aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben. De jongens wilden graag weten hoeveel ik betaalde per maand, toen nogmaals duidelijk mijn desinteresse getoond.

Het stoort me wel eigenlijk. Is het niet zo dat ze nu gewoon onbeschoft klantjepik aan het doen zijn? Volgens mij leased t-mobile deze aansluiting van KPN voor een fiks bedrag per maand? (Ik woon in Nieuwstadt)

@ een T-Mobile official, misschien iets voor jullie om als klacht op te pakken naar jullie concurrent/verhuurder?

 


 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 May 2023, 11:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @michiel-m, dank voor het starten van dit topic en de informatie. Super om te horen dat je zo blij bent en lekker bij ons wilt blijven, dat doet mij goed. We leveren op jouw adres inderdaad glasvezel op het KPN netwerk. Ik kan KPN echter niet verbieden dit te doen, zij hebben hier recht toe. Je hebt laten weten dat je dit niet wilt, dus ik ga er vanuit dat ze de volgende keer jouw voordeur overslaan. Op nog vele mooie jaren samen! 😄

Bij mij stond vandaag ook iemand van KPN aan de deur die wist te vertellen dat ik glasvezel afneem van T-Mobile.

Hij vertelde mij, dat er in onze wijk veel klachten waren over T-Mobile en dat hij kwam informeren of dit bij ons ook het geval was.

Als ik KPN zou nemen zouden alle klachten opgelost zijn.

Hij wilde ook graag weten hoeveel ik per maand betaal. 

Heb hem gezegd dat hij dat niet hoefde te weten.

Heb hem duidelijk proberen te maken dat ik geen klachten had en ook geen reden om over te stappen.

Het kwam bij mij zeer opdringerig over.

 

Reputatie 7
Badge +14

Erg is dat het, van de verkopers aan de deur. En dan nog helemaal met als beste argument dat de concurrent zo slecht is.

Ik zeg altijd, wat je aan de deur kan kopen kun je ook online eerst vergelijken, inclusief de promoties.

Voor je het weet teken je een contract voor elektriciteit of telecom en die gasten houden echt geen rekening met opzegtermijnen etc..

Reputatie 2

Bij mij stond vandaag een verkoper van t-mobile voor de deur, voor een internet abonnement. Enorm opdringerig. Nadat hij een aantal zaken had verteld die niet kloppen, of op z'n minst misleidend zijn, heb aangegeven geen interesse te hebben. Hij bleef echter volharden in de juistheid van zijn verhaal en negeerde mijn feitelijke antwoorden, en ging door met het vertellen van halve waarheden. Zeer ergerlijk dit soort praktijken, dat doet me bijna overwegen om ook voor een telefoonabonnement over te gaan stappen

Reageer