Beantwoord

Krijg geen viaplay activatie e-mail om een account aan te maken.

  • 26 March 2023
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Beste T-mobile ik heb een paar maanden geleden een Tmobile thuis abbonement bij jullie afgesloten, en alles werkt perfect. Alleen wou ik gisteren mijn viaplay activeren via jullie website ( heb er een viaplay abbonnement bijgenomen) alleen zodra ik via jullie website er op klik staat er dat ik een activatie e-mail moet krijgen, maar die krijg ik dus niet binnen :( Hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen , mvg Jordi 

icon

Beste antwoord door JordyHendriks 26 March 2023, 12:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JordyHendriks 

Heb je ook in de ongewenste map gekeken en is het emailadres waarmee je inlogt hetzelfde als waarop je de email wilt ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JordyHendriks, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.

Hoi @JordyHendriks, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.

 

Het is gelukt! Vriendelijk bedankt! 

Reageer