Beantwoord

Maandbedrag T-Mobile thuis 13 euro duurder

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Mijn T-Mobile thuis abonnement was altijd 25.50 en is nu opeens 38.50. Hoe kan dit? Iemand enig idee waarom dit is en wat ik er aan kan doen...

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 25 January 2023, 15:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @yasminehafid  Ik vermoed dat het te maken heeft met de Inflatiecorrectie
Op je rekening kan je precies zien wat er heeft plaatsgevonden als er andere extra kosten zijn gemaakt

Opbouw van je rekening
Je factuur bestaat uit meerdere pagina's. Op de eerste pagina vind je het totale bedrag en op de andere pagina's kun je de specificaties bekijken. Op deze online pagina leggen we uit hoe je factuur is opgebouwd.  
 

Reputatie 7
Badge +14

Is misschien een actieperiode van Gratis TV afgelopen? Zoals Christien aangeeft, download de factuur dan weet je precies hoe de opbouw is.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @yasminehafid, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is ontstaan vanwege twee redenen: 

  1. Jouw Klantvoordeel korting is in december onrechtmatig voor een hele maand toegekend. Hierdoor heb je te veel korting ontvangen. Dit gebeurt wanneer een korting tussentijds vervalt en de factuur bijvoorbeeld al opgemaakt is;
  2. De inflatiecorrectie, zoals @CrisTien correct opmerkt, is toegepast. Hierdoor komt jouw maandbedrag 8,6% hoger uit dan in voorgaande maanden. 

Samen komt dit op € 12,96 waardoor jouw maandbedrag dus aanzienlijk hoger is dan hiervoor.

Bedankt allen voor de reacties. Het is inderdaad de inflactiecorrectie…!

Reageer