Mailbox loopt vol met berichten van T-mobile.

  • 15 March 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Ik heb een VDSL internet aansluiting via T-mobile thuis. Mijn E-mail wordt door een externe partij gehost, dus niet door T-mobile.

Sinds een paar weken worden berichten vanuit het T-mobile domein ( xxxxxxxx@t-mobile.nl ) zo'n 20 á 30 keer herhaald verstuurd.

Lijkt op een probleem bij T-mobile, E-mail van andere afzenders geven niet dit probleem.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Pebertje, dat is een interessant vraagstuk dat je voorlegt!

Ik heb meteen onze interne mailing naar je nagekeken en zo te zien zouden de emails maar een keer verzonden worden. Zou je een voorbeeld kunnen geven van een brief die meermaals bij je aankomt en een screenshot hiervan kunnen posten? Bij welke partij wordt jouw email adres gehost? Heb je dit ook al bij hen aangekaart? Ik zie dat je aangeeft dat wij de enigen zijn, alleen verwacht ik dat zij hier wellicht ook nog iets nuttigs over kunnen zeggen aangezien ons systeem niet meer dan een email aanmaakt.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pebertje, dat is een interessant vraagstuk dat je voorlegt!

Ik heb meteen onze interne mailing naar je nagekeken en zo te zien zouden de emails maar een keer verzonden worden. Zou je een voorbeeld kunnen geven van een brief die meermaals bij je aankomt en een screenshot hiervan kunnen posten? Bij welke partij wordt jouw email adres gehost? Heb je dit ook al bij hen aangekaart? Ik zie dat je aangeeft dat wij de enigen zijn, alleen verwacht ik dat zij hier wellicht ook nog iets nuttigs over kunnen zeggen aangezien ons systeem niet meer dan een email aanmaakt.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Hoi @Pebertje, dat is een interessant vraagstuk dat je voorlegt!

Ik heb meteen onze interne mailing naar je nagekeken en zo te zien zouden de emails maar een keer verzonden worden. Zou je een voorbeeld kunnen geven van een brief die meermaals bij je aankomt en een screenshot hiervan kunnen posten? Bij welke partij wordt jouw email adres gehost? Heb je dit ook al bij hen aangekaart? Ik zie dat je aangeeft dat wij de enigen zijn, alleen verwacht ik dat zij hier wellicht ook nog iets nuttigs over kunnen zeggen aangezien ons systeem niet meer dan een email aanmaakt.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Zie onderstaande voorbeeld, dit is b.v. het berichtje dat ik ontvang van de T-mobile community dat er is gereageerd op mijn post (in principe jouw berichtje dus). Mijn mailbox begint hier nu weer mee vol te lopen.

Ik heb mijn E-mail hosting provider, dat is mijnhostingpartner.nl, hier gisteren al van op de hoogte gesteld, en gevraagd waar dit probleem vandaan komt. Is in ieder geval geen probleem van mijn E-mail clients (outlook) en de server, zie onderstaande kopie van het antwoord van mijn provider.

“Dit moet aan de kant van T Mobile zitten verder, de mail wordt in deze enkel aan onze kant aangeboden en verwerkt. Beste is dan even dus contact op te nemen met T Mobile hiervoor. 

Of alternatief is het email adres te blokkeren en direct in de SPAM te laten belanden.”

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pebertje, bedankt voor de uitgebreide informatie die je aan kon leveren! Interessant ook dat de emails niet allemaal op hetzelfde tijdstip verzonden worden. Omdat dit een eerste keer is voor zowel mij als de mede-moderatoren durf ik niet te zeggen of en wat wij hiertegen kunnen doen. 

In ieder geval wil ik het hier voor je niet bij laten zitten en daarom ga ik een melding doorzetten naar onze technische dienst. Ik hoop je inbox zo snel mogelijk weer de rust te kunnen geven die je verdient! 😉

Dankjewel tot zover, ik heb intussen in “mijn T-mobile” een ander E-mail adres ingesteld in het “@outlook.com “ domein . Even afwachten of dit het probleem oplost. Neemt niet weg dat dit probleem ook mogelijk bij andere klanten (gaat) optre(e)d(t)en, dus zeker de moeite om te kijken wat er nu precies aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +4

Dat ben ik helemaal met je eens @Pebertje! Tot nu toe heb ik nog geen andere meldingen ontvangen. Mocht dit mogelijk een groter probleem zijn dan hoop ik dat er zich snel anderen zullen melden zodat het voor ons ook een stuk makkelijker wordt om de oplossing te vinden. 

Ik ga voor je duimen voor een snelle oplossing! 👍

Reageer