Beantwoord

Meerdere Thuis accounts op 1 mailadres; Kom niet bij nieuwe abonnement.

  • 25 August 2022
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Goedemiddag,

Ik heb zojuist de overstap van KPN naar T-Mobile aangevraagd, echter kom ik met geen mogelijkheid bij mijn nieuwe Thuis abbo. Ik heb wel de overstap gegevens doorgegeven maar daarna loopt het in de soep. Wachtwoord veranderen hielp alleen bij het Mobiele abonnement. Bij Thuis blijf ik het oude abonnement van vorig jaar zien. Kan iemand het oude account (Klantnummer KTW****) verwijderen?

icon

Beste antwoord door Boris 26 August 2022, 09:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @frahaz,

Goed dat je aan de bel trekt! Momenteel zijn we hard bezig om zowel de mobiele als thuis omgeving samen te voegen. Dit kan eventueel problemen opleveren. Geen zorgen! We hebben een handig topic gecreëerd om je hiermee te helpen: 

Wil je ons laten weten of de stappen uit dit topic je kunnen helpen? 

Hi @Boris

Ik heb het topic doorgelezen en de wachtwoorden gewijzigd. Dit help niet aangezien ik steeds bij het oude Thuis abonnement bleef uitkomen. Ik heb nu het mailadres van het oude account gewijzigd en opnieuw een wachtwoord reset gedaan op mijn nieuwe mailadres. Er komt echter maar 1 reset mail aan (voor Mobiel) en als ik een nieuw Thuis account probeer aan te maken staat er dat het mailadres al gebonden is aan een bestaand account.

 

Inmiddels is het wel gelukt na een nieuw wachtwoord aan te vragen!

Reageer