Beantwoord

Melding factuur veel te laat

  • 3 August 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Krijg vandaag (03-08) een e-mail:
Beste heer xx,
We hebben een factuur voor je klaarstaan in My T-Mobile Thuis. Het totaalbedrag van € 50,00 schrijven we rond 25-07-2022 af van het bij ons bekende rekeningnummer.
 

Wat is dat voor iets belachelijks dat ik deze e-mail 9 dagen na betaaldatum en bijna een maand na factuurdatum krijg?

icon

Beste antwoord door Boris 4 August 2022, 09:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RemKem En is de maand 7 wel betaald? 

Misschien is de server door de warmte op hol geslagen🫢😂 

De moderators helpen je verder als ze weer aanwezig zijn.

Kijk even in je profiel of alle betalingen kloppen en zet vast je klanten nummer in je Community profiel (dat kunnen alles de moderators zien)

Fijne avond verder.

 

Reputatie 7

Hi @RemKem,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik heb natuurlijk direct met je meegekeken en zie dat de rekening die is opgemaakt over de maand juli inderdaad iets vertraagd is geweest. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wel een kleine nuance, het is niet een vertraging van een volledige maand. De facturatie wordt altijd aan het eind van de maand opgemaakt, waardoor het enkele dagen betrof. Gelukkig missen er geen betalingen en kan ik je verder zeggen dat alle rekeningen zijn betaald. Geen zorgen dus!