Beantwoord

Mijn communicatie voor t-mobile thuis komt op een verkeerd e-mailadres binnen

  • 30 October 2022
  • 17 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo t-mobile!

Ik ben onlangs gemigreerd van tele2 naar t-mobile thuis vanwege het uitfaseren van de koper dsl verbindingen in mijn woonplaats. Ik heb nu lekker snel glasvezel internet!

Alleen komt al mijn communicatie voor t-mobile thuis op een verkeerd e-mail adres binnen, namelijk op mijn oude zonnet e-mail. Dat e-mail adres gaat binnen 180 dagen verdwijnen, dus daar kan de communicatie niet aan gekoppeld blijven.

Ik heb bij de overstap naar t-mobile wel mijn juiste gmail adres opgegeven. De t-mobile samenvatting en de akkoordverklaring kwamen juist op mijn gmail binnen, maar daarna kwam alle communicatie op mijn zonnet adres binnen. Ik neem aan dat dit vanwege het geautomatiseerde migratie proces komt, maar zoals gezegd moet de communicatie naar mijn gmail en niet naar mijn zonnet email.

Het lukt mij niet dit gewijzigd te krijgen in mijn my t-mobile. Die staat namelijk al correct aan mijn gmail adres gekoppeld, en als ik daar opnieuw het juiste e-mail adres invul bij e-mail adres wijzigen krijg ik de melding ‘er is niets gewijzigd’, wat natuurlijk ook klopt want het gmail adres daar staat al juist. Toch komt alle communicatie van no-reply@t-mobilethuis.nl en service@t-mobile.nl op het verkeerde adres, zonnet binnen.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat al mijn communicatie voortaan binnenkomt op mijn gmail adres? (Let op, dit is het gmail adres waar mijn my t-mobile aan gekoppeld zit, dit is niet hetzelfde gmail adres waar mijn forum account aan gekoppeld zit!) Ik geef graag het juiste gmail adres in privébericht :)

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 November 2022, 07:52

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka, ik zie al waar het fout gegaan is, sorry voor het ongemak! Je hebt het helemaal bij het rechte eind wat betreft het geautomatiseerde proces; deze heeft in dit geval roet in het eten gegooid, maar geen zorgen: ik ga dit direct herstellen. Let er daarbij wel op dat het GMAIL-account dan ook als hoofd e-mail gewijzigd wordt in jouw My T-Mobile Thuis account, dat kun je natuurlijk zelf aanpassen gelukkig.

Vanaf morgen zal alle nieuw gestuurde en automatische communciatie per e-mail binnenkomen op het gewenste account en niet meer op je Zonnet-account! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Aanvulling: ik was iets te rap met mijn conclusie over My T-Mobile Thuis: dit heb ik nu ook meteen voor je gewijzigd, dat scheelt weer! 😉

Ok @Jason , ik weet niet wat je oorspronkelijke reactie was maar zo te zien is de boodschap goed overgekomen :)

Volgens mij sturen jullie een mail als de volgende factuur klaarstaat, dus dan kan ik dan mooi controleren of het goed gaat! Bedankt voor het wijzigen alvast! 👍🏼

 

Helaas @Jason of iemand anders van t-mobile. Ik heb mijn notificatie mail van de factuur binnengekregen, niet meer op het zonnet adres, maar wel op het verkeerde gmail adres, precies het gmail adres waar ik gevraagd had het niet aan te koppelen;

Kunnen jullie ervoor zorgen dat al mijn communicatie voortaan binnenkomt op mijn gmail adres? (Let op, dit is het gmail adres waar mijn my t-mobile aan gekoppeld zit, dit is niet hetzelfde gmail adres waar mijn forum account aan gekoppeld zit!)

Nu komt de mail echter toch binnen op het gmail account waar mijn forum account aan gekoppeld zit. Dit is dus niet het juiste g-mail adres.

 

Dus nogmaals, de t-mobile communicatie voor my t-mobile, t-mobile thuis en mijn gekoppelde 06 nummer moet naar het g-mail adres zoals dat in my t-mobile vermeld staat. Daar staat nog steeds juist vermeld wat het communicatie gmail adres is, daar log ik nog steeds met het juist e-mail adres in en dat is dus nu nog steeds niet waar ik de mail ontvang, omdat jullie het nu weer aan een ander verkeerd mail account hebben gestuurd.

Jullie hebben de mail nu gekoppeld aan het g-mail adres wat ik voor het forum gebruik, maar dit is dus het e-mail adres waar ik specifiek van had aangegeven om het niet te gebruiken.

Daarom wil ik jullie vragen de communicatie alsnog aan het juiste e-mail adres te koppelen, namelijk het gmail adres zoals dat in my t-mobile staat aangegeven. Ik kan het juiste e-mail adres geven in PM.

 

Reputatie 7

Hi @Shilka

 

Helder! Ik heb direct het e-mailadres aangepast. Dit is het e-mailadres met enkele getallen erin. Let op: hiermee is ook het inlog e-mailadres voor My T-Mobile Thuis aangepast. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten!

 

Dank je wel @Sander ! Dan moet het nu helemaal goed zijn :)

Het valt me op dat ik geen notificatie meer krijg van replies op sommige topics terwijl mijn notificaties sterretjes op die topics wel aanstaan, ook bij dit topic, maar dat terzijde.

 

Verder vind ik de wijziging van ‘antwoord’ naar ‘uitgelichte reactie’ een prima vondst die de lading goed dekt en ook beter past bij hoe het gebruikt wordt op het forum, slimme oplossing!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka, heel vreemd dat dit niet eerder goed aangepast werd - ik vermoed een missende koppeling tussen onze backend en het mailsysteem, afijn top dat het nu wel opgelost is dankzij Sander! 😄

De notificaties zou je dan in het GMAIL-account moeten ontvangen, maar dit gebeurt dus bij een selectief aantal topics, klopt dat? Als dit aanhoudt deze week, wil ik je vragen mij een privébericht te sturen met daarin de topics welke dit verschijnsel vertonen. Dan kan ik aankloppen bij onze leverancier zodat het onderzocht kan worden.

“Verder vind ik de wijziging van ‘antwoord’ naar ‘uitgelichte reactie’ een prima vondst die de lading goed dekt en ook beter past bij hoe het gebruikt wordt op het forum, slimme oplossing!” → Bedankt voor het compliment! We hebben de optie om een topic te converteren naar een ander topic type waardoor het beste antwoord een pinned reply wordt. Dit doen we wanneer een beste antwoord inderdaad niet helemaal de lading dekt en de strekking van de inhoud van het topic waarborgt.

Hoi @Shilka, heel vreemd dat dit niet eerder goed aangepast werd - ik vermoed een missende koppeling tussen onze backend en het mailsysteem, afijn top dat het nu wel opgelost is dankzij Sander! 😄

 

Hey jason, je had het wel gewijzigd (mail kwam niet meer op zonnet binnen), maar het was gewijzigd naar het gmail account waar mijn forum account aan vast hangt, dat is een ander gmail account dan het account waar my t-mobile aan vast zat (Ik heb meerdere g-mail accounts), maar als het goed is moet het nu goed zijn, is verder geen probleem als het uiteindelijk maar op de juiste g-mail terecht komt, maar dat is nu geregeld als het goed is.

Wat betreft de forum notificaties, die kreeg ik eerst wel. Ik wou toen van 1 topic waar ik op gereageerd had uitschrijven, en had toen in dat specifieke topic op “(sterretje) uitschrijven”  geklikt. Sinds ik dat gedaan heb krijg ik van geen enkel topic meer e-mail notificaties binnen, nu ook van jouw laatste reply in dit topic niet. Ik heb nog gecontroleerd in mijn instellingen, daar staat e-mail notificaties gewoon aan, en ook bovenin dit topic staat gewoon mijn volg sterretje nog aan. Toch krijg ik van geen enkel topic dat ik nog wel volgde nog enige notificatie. Dit topic dus sowieso niet.

 

Sterretje staat wel aan in het topic:

En instellingen staan ook aan:

 

Reputatie 7
Badge +16

@Shilka Aah helemaal helder, dan heb ik een vergissing gemaakt, excuses dat het daardoor langer duurde! 

Wat betreft de notificaties: ontvang je de e-mailnotificaties ook niet meer in dezelfde inbox als waar het forumaccount op geregistreerd is? Ik zou oprecht niet weten waar dit door komt, het enige dat ik me kan bedenken, is dat de configuratie ervoor gezorgd heeft dat er per ongeluk ineens een onzichtbaar vinkje aangezet is bij alle topics. 

Ik geef dit door aan onze operator, wordt vervolgd!

@jason, datzelfde idee heb ik ook.  Ik heb (reeds na het niet meer ontvangen van topic update mails) nog wel een notificatie van een  @ mention gekregen in de inbox waar mijn forum account aan gekoppeld is, die werken dus wel, maar topic updates  geven dus geen notificaties meer. Ook van dit topic krijg ik geen notificaties meer als ander voorbeeld: 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Shilka Het probleem is aangekaart bij onze Community-operator. Het blijkt nu ook bij moderators te gebeuren en is dus “bedrijfsbreed” in die zin. Zodra ik een update heb, hoor je het direct!

Helemaal goed Jason, bedankt voor de inzet. En ondertussen geniet ik gewoon lekker van mijn glasvezel verbinding hoor! 👍🏼

Hi @Shilka

 

Helder! Ik heb direct het e-mailadres aangepast. Dit is het e-mailadres met enkele getallen erin. Let op: hiermee is ook het inlog e-mailadres voor My T-Mobile Thuis aangepast. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten!

 

 

Gisteren is klantenservicemail op mijn juiste e-mail adres aangekomen, daarmee is dit losse eindje met het mail adres officieel weggewerkt. Bedankt voor de hulp (fijn dat dit via het forum geregeld kon worden!), en allemaal nog een fijne werkdag!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka, heel fijn om te lezen dat het nu dan toch echt helemaal gelukt is - bedankt voor jouw geduld en medewerking, zonder konden we dit niet oplossen! 😄👍

Geniet alvast van een prachtig weekend. De forumnotificaties worden ook hersteld en belanden voor de time-being in de spamfilter.

I have the same problem with logging into my odido internet thuis login. It seems that one letter in Gmail adres is gone. It seems to be (my email)@gmai.com without L at the end... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Majster88, welcome to our Community!

You noticed that very well. I adjusted it for you immediately. If all goes well, it should work now. Would you give me feedback on whether it worked? 

Yes it worked. Thank you!

Reageer