Beantwoord

modem teruggestuurd, niet onvangen

  • 14 September 2022
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Mijn modem is half augustus ontvangen bij t-mobile (volgens postnl) maar in een mail werd gezegd dat het niet is ontvangen.

Daarna contact gehad via telefoon en daar werd geconstateerd dat het inderdaad is aangekomen bij tmobile. Die medewerker zou doorgeven dat het in het systeem aangepast moet worden.

 

Nu krijg ik weer een mail dat het niet ontvangen is. Graag een vlotte oplossing.

icon

Beste antwoord door Boris 15 September 2022, 10:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @kordet, dank voor je bericht! Ik ben direct gaan uitzoeken hoe het precies zit. Ik zie inderdaad terug, aan de hand van bovenstaande track en trace code, dat het pakketje is aangemeld bij ons distributiecentrum. Dit is gedaan op 11 september, j.l. Omdat het pakket is aangemeld met een andere 3S code dan jij van ons hebt ontvangen, kost het tijd om het pakketje te koppelen aan jouw klantnummer. Omdat het pakketje pas afgelopen zondag is bezorgd, kan deze nog niet verwerkt zijn. Geen zorgen - dit moet helemaal goed komen!

Mocht je onverhoopt toch ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We helpen je graag op weg.

Reageer