Modem terugsturen kan niet omdat ik deze niet hebt ontvangen

  • 25 April 2023
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Toen de monteur van jullie langskwam had hij een modem bij zich alleen heb ik hem gevraagd of hij deze weer mee wil nemen aangezien ik mijn eigen Unifi modem gebruik.

Hij heeft vervolgens alles op mijn eigen Unifi modem aangesloten en heeft het T-mobile modem weer meegenomen.

 

Ik heb nu een brief ontvangen waarin gevraagd word om het modem terug te sturen maar die heb ik dus helemaal niet... 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @Nordcore, welkom op onze Community!

Wat jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Je geeft aan dat de monteur met een eigen modem kwam. In het installatiepakket, wat je van ons gehad hebt, zat een modem en een TV Box. Dit pakket heb je op 11-03-2021 ontvangen. Het lijkt mij heel sterk dat de monteur een modem mee neemt. Er dient altijd een modem van ons aanwezig te zijn, wij kunnen namelijk niet onze snelheden garanderen op eigen apparatuur. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nordcore, welkom op onze Community!

Wat jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Je geeft aan dat de monteur met een eigen modem kwam. In het installatiepakket, wat je van ons gehad hebt, zat een modem en een TV Box. Dit pakket heb je op 11-03-2021 ontvangen. Het lijkt mij heel sterk dat de monteur een modem mee neemt. Er dient altijd een modem van ons aanwezig te zijn, wij kunnen namelijk niet onze snelheden garanderen op eigen apparatuur. 

Sorry voor de late reactie, op 19-3-2021 heb ik contact met jullie gehad dat ik het tv abbo niet nodig heb en deze is toen opgezegd.

Ik heb van jullie toen een doos ontvangen en heb alles retour gestuurd. (ik heb hier ook een email met bevestiging van) 

Ik weet echt niet meer hoe dit precies gelopen is, kan ook zijn dat ik het internet modem in dat pakket mee heb gestuurd. 

Hoe dan ook, ik heb geen enkele apparatuur van jullie.

Dit was ook een van de redenen dat ik voor jullie gaat gekozen, omdat ik mijn eigen apparatuur kon gebruiken, een eigen modem. Je zult ook in de logging zien dat er nooit een modem van jullie aan mijn aansluiting gehangen heeft.

 

Extra info over onze huidige situatie:

Wij zijn 10 maanden geleden naar Italië verhuist. Van juli 2022 t/m de 2022 is ons huis tijdelijk (officieel en met toestemming hypotheekverstrekker) verhuurd geweest.

Ik heb toen mijn eigen apparatuur laten staan en internet abbo door laten lopen. 

Wij hebben vervolgens in Jan 2023 ons huis te koop gezet en ondertussen is deze verkocht en wonen wij definitief in Italië. 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nordcore, het modem is nu ook officieel aan onze kant afgemeld, sorry voor de overlast!

geweldig!

dank je wel voor de bevestiging :-)

Reageer