Beantwoord

Modem vervangen (glasvezel abbonement)

  • 6 October 2022
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik ben van DSL naar een glasvezel abonnement gestapt, waarbij volgens de site een nieuw modem bij hoort (met meer poorten). Nieuwe T-mobile klanten ontvangen deze nieuwe / oude klanten kunnen dit niet (makkelijk) regelen? Hierbij dus een poging om dit alsnog te regelen; kunnen jullie deze svp opsturen. Ik hoor graag van jullie.
 

Ik citeer: “Kunnen we glasvezel op jouw adres leveren? Dan ontvang je het Zyxel T-54 model met de allernieuwste Wifi6-technologie en AC6000 classificatie.”

Momenteel beschik ik over een Huawei, ik zou graag de beloofde ‘Zyxel T-54’ modem ontvangen. Bij voorbaat dank! 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 October 2022, 16:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DreamDoc 

De Zyxel-T54 wordt voorlopig alleen geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen, een migratie van DSL naar glasvezel valt hier niet onder dus daar hoort een Zyxel-T50 bij maar deze heeft ook 4 LAN poorten die voor zowel internet als IPTV kunnen worden gebruikt.

Bij de Huawei heb je 2 poorten voor internet en 2 poorten voor tv (oude tv platform).

Duidelijk. Ik heb idd behoefte aan 4 poorten. Kan ik mijn huawei omruilen voor de t50?

@Waqqas 

Reputatie 7

Hi @DreamDoc, top dat je dit hier vraagt! Ik heb meteen een verzoek ingeschoten voor de technische dienst om het Huawei modem te swappen naar de Zyxel T-50. Ik houd hier een oogje in het zeil, zodat ik zeker weet dat dit in orde komt. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 😊

Hi @DreamDoc, top dat je dit hier vraagt! Ik heb meteen een verzoek ingeschoten voor de technische dienst om het Huawei modem te swappen naar de Zyxel T-50. Ik houd hier een oogje in het zeil, zodat ik zeker weet dat dit in orde komt. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 😊

Bedankt @Lisa, insgelijks! Ik wacht af.

Reputatie 7

Hi @DreamDoc, goed nieuws! Ik zie dat de technische dienst vandaag de nieuwe apparatuur voor jou heeft aangevraagd. Je kunt de bestelling nu checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen

Reageer