Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis

Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marijke97, log je in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord zoals je voorheen ook deed? Ik kan het wachtwoord voor je resetten, dit kun je echter ook zelf doen. Lukt het met een reset wel?

Hoi @Ralfvk, ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden en dat doen we met alle plezier! Zoals @Timo78 echter aangeeft, is dit topic niet bedoeld voor dit soort vraagstukken, maar ligt de focus op My T-Mobile Thuis. Zodra het gelukt is om een eigen topic aan te maken, pakt één van ons het binnen maximaal 24 tot 48 uur voor je op! 

Ik krijg ook maar T-Mobile thuis niet gekoppeld aan mijn T-Mobile account.

  • Als ik inlog zie ik alleen maar mijn mobiele abonnement;
  • T-Mobile thuis koppelen geeft een foutmelding dat mijn mobiele abonnement niet gekoppeld kan worden;
  • En ook de wachtwoorden voor beide account resetten helpt niet.

Ik blijf alleen maar mijn mobiele abonnement zien als ik inlog.

Echt waardeloos dit.

Ik heb hier ook problemen mee.

Waarom niet gewoon een losse app T-Mobile Thuis.?

Als ik de stappen volgens de gekregen email volg.

Dan staat er adres niet juist.

Verschil is alleen de voornaam tussen thuis en mobiel. Emailadres hetzelfde wel verschillen in de wachtwoorden.

 

 

Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

En wat gebeurt er als je probeert in te loggen met je oude wachtwoord?

Ik heb geen oud wachtwoord, want ben nieuwe klant.

Hier word ik met de accounts die ik had van tmobile alleen naar mijn mobiele abo doorgestuurd. T-Mobile Thuis is nergens meer te vinden. En het tmobile mail-adres wordt niet herkend.

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Dummy naam en @toktokcity! Zouden jullie mij beide een privébericht willen sturen? Ik zorg er dan voor dat jullie een nieuw wachtwoord ontvangen voor My T-Mobile Thuis. Inloggen moet dan weer lukken! 😄

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PBakker

Fijn dat je een beschrijving van jouw stappen mee kon sturen, hier heb ik een hoop aan! 

Ik ben meteen voor je in het diepe gedoken en zo te zien heb je bij ons twee T-Mobile Thuis abonnementen lopen met hetzelfde email adres. Hierdoor raakt het algemene account in de war omdat het algemene account slechts één T-Mobile Thuis adres kan koppelen en door het identieke email adres weet hij niet welke hij moet selecteren. Dit probleem blijft bestaan ondanks dat het T-Mobile Thuis  abonnement geregistreerd is op een specifiek adres.

Hopelijk heb je nog een tweede email adres dat je kan gebruiken voor het T-Mobile Thuis account dat op het andere adres is geregistreerd? In dat geval kan je jouw email adres wijzigen via jouw My T-Mobile Thuis account onder het kopje: Contactgegevens.

Mocht het niet het geval zijn en wil je liever hetzelfde email adres gebruiken, dan heb ik wellicht nog een troef voor je. Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar wellicht dat het volgende werkt:

  1. Email adres aanpassen van My T-Mobile Thuis account 2
  2. Het algemene account koppelen met My T-Mobile Thuis account 1.
  3. Email adres terug veranderen van My T-Mobile Thuis account 2 met een ander wachtwoord dan het algemene account.

Als dit werkt zou je voor beide accounts hetzelfde email adres kunnen gebruiken, wat natuurlijk erg fijn zou zijn, alleen durf ik niet met volledige zekerheid te zeggen of dit na de koppeling in stap 2 nog werkt.

Een heel verhaal, hopelijk heb ik het hiermee duidelijker kunnen maken en je een oplossing kunnen bieden! 🙂

 

Hey @peter-keetfm,

Voor jou zit de vork een stuk makkelijker in de steel: ik zou niet weten waarom jouw accounts niet koppelen hahaha!

Zo te zien staat alles namelijk helemaal goed en ik heb ook de adressen van jouw accounts gedubbelcheckt op de miniemste typefouten, alleen kan ik niks vinden waarom het mis loopt.

Daarom zal ik dit doorzetten naar een specialistische afdeling en ik verwacht dat je komende week meer van hen zal vernemen. Met wat aanpassingen in achterliggende systemen verwacht en hoop ik dat ze jou meteen het verlossende woord kunnen geven! 😉

@Cal 

Ik denk dat het niet mogelijk is als ik dit topic zo bekijk.

zie:

Let op: samenvoegen kan alleen met abonnementen op jouw naam. Abonnementen van iemand anders kun je niet toevoegen.

 

Mijn mobiel abonnement staat op Peter ….

Het thuis abonnement staat op Frank ….

Achternaam is hetzelfde en email adres , wachtwoord verschillen wel.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

P.s. het gelinkte topic is het hoofd-topic waarin we alle info verzamelen en updates geven, laat daar alsjeblieft een reactie achter indien het niet lukt: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community.

Reputatie 1

Zie nu pas berichtje dat ik in een andere topic moet posten 🙂 Bij deze

Bedankt Tommie!!!

Ik zie nu pas dat je een privébericht hebt gestuurd. Bedankt voor je hulp! In kan nu weer inloggen met mijn standaard e-mailadres. Bedankt voor je hulp. Ik ben er blij mee.

Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar werkt nog steeds niet. Kan dus niet mijn TV klantnummer opzoeken of mijn factuur zien.

 

Klant nummer [mod edit - privacygevoelige informatie]

Reputatie 7

Hoi @Debby-Amsterdam,

Goed dat je dit laat weten! Ik zie terug in ons systeem dat het gekoppelde e-mailadres terugkomt in enkele eerdere bestellingen, waardoor deze niet gekoppeld is aan je laatste account. Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde door het e-mailadres te wijzigen. Wil je mij een privébericht sturen met de voorkeur van het mailadres? Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt.

Ik heb net een abonnement voor internet afgesloten (vandaag). Zoals aangeraden heb ik gelijk een My T-mobile thuis account aangemaakt. In mijn mailbox allemaal bevestigingen ontvangen dat dit goed is gelukt, maar als ik wil inloggen wordt gezegd dat het emailadres niet herkend wordt. Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord te resetten (de link voor een nieuw wachtwoord komt gewoon netjes binnen in mijn mail, dus ergens staat die wel in het systeem), helaas lost dat het probleem niet op. Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naple, welkom op onze Community!

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode? 

Hey @naple, welkom op onze Community!

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode? 

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Moet ik me opnieuw registeren op de community (daar moest ik een klantnummer in vullen). Of voor my tmobile thuis (daar kreeg ik geen optie om een klantnummer in te vullen (gewoon geklikt op de link in de mail)). En hoe kan er geen koppeling zijn als ik wel emails ontvang? 

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

Hallo, ik krijg de melding dat mijn emailadres niet herkend wordt. Ik heb nog niet kunnen inloggen bij Odido sinds de overgang van t-mobile. Kan ik nog geholpen worden met inloggen?

Reputatie 7
Badge +16

@naple Heel fijn dat het gelukt is, goed gedaan! Veel inlogplezier toegewenst en laat het weten als we je ergens anders bij kunnen helpen. Alvast een heerlijk weekend toegewenst! ☀

Ter info voor anderen die een probleem hebben zoals @naple

Ik had vorige week een soortgelijk probleem. Ik probeerde via de link in een welkomstmail een account aan te maken. Alles lijkt goed te gaan, maar inloggen werkt niet. Bij mij was de oorzaak dat mijn wachtwoord een teken bevatte dat niet is toegestaan (als ik het goed herinner ~). Ongelooflijk dat je wel gewoon de melding krijgt dat alles lukt, maar in werkelijkheid wordt er helemaal geen account aangemaakt.

 

Ik kwam er uiteindelijk achter omdat ook ik uiteindelijk direct op de site een account aan probeerde te maken (en dus niet via die welkomstmail) en daar staat wel de melding dat bepaalde tekens niet zijn toegestaan.

 

@Jason, misschien iets voor jullie website developers om op te lossen?  

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Bas S, dit zullen wij zeker intern meenemen. Super bedankt voor je feedback, ik wens je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 3

En heel oud topic waar recent in gepost is, dus voeg het even hier toe. 

Ik kan op het moment niet in de app en ook niet op de site mijn gegevens van thuis zitten. 

In de app en lege pagina, op de site "oeps er gaat wat mis". Beide hebben gewerkt, het is geen nieuw account of zo. Ik heb ook nog een prepaid sim, die gegevens kan ik wel zien. 

Wat is er aan de hand, en belangrijker voor los ik het op 

Reputatie 7
Badge +8

@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 😀

 

@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 😀

 

Bedankt voor je reactie. Het is mij inmiddels via de klantenservice al gelukt om een andere e-mail adres in te stellen voor T-mobile Thuis. En inloggen gaat nu probleemloos :)

Reputatie 7

Hi @horhan, helemaal super! 😊 Hartstikke fijn om te lezen, dankjewel voor het melden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, geef het dan gerust weer aan. 

Reageer