Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis

  • 24 June 2022
  • 36 reacties
  • 1153 Bekeken
Mogelijke inlogproblemen My T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Badge +14
  • T-Mobile Moderator
  • 8303 reacties

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 


 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 


36 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

Reputatie 2

Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 

@Ralfvk,

bijzonder.
Zonder internet verbinding heb je normaal ook geen Wi-Fi.

Maar maak een eigen topic aan en dan graag de volgende informatie geven:

  • Welk merk / type modem?
  • Wat voor verbinding heb je?
  • Eigen apparatuur aangesloten? Zo ja, welke?

Modem al eens van de stroom gehaald?

Hallo,

Ik heb ook dit probleem.

Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

Graag een oplossing..

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @peter-keetfm,

Fijn dat je meedenkt, dat is een logische opmerking van je!

De achterliggende gedachte is eigenlijk dat je wél abonnementen met verschillende namen mag samenvoegen, alleen iemand uit jouw huishouden met een eigen mobiel abonnement moet hier zelf toestemming voor geven vanuit het eigen My T-Mobile account van die andere persoon.

Hierdoor zal dit in jouw geval geen belemmering opleveren, maar vermoed ik eerder dat hier een ‘bug’ om de hoek komt kijken bij deze relatief nieuwe manier van inloggen.

Ik hoop dat wij je snel meer kunnen vertellen en nog liever dat wij dit snel voor je op kunnen lossen!

Ik kan wel inloggen, maar geen abonnement toevoegen. Dus kan ik ook niet mijn bv facturen zien.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @sjeffieb,

Goed dat je aan de bel trekt, ik ga graag voor je aan de slag! 

Als ik zelf het toevoegingsproces doorloop stuit ik zo 123 niet tegen een probleem aan. Kan je vertellen wat er gebeurd zodra je de bevestigingscode invoert als je een Thuis abonnement toe probeert te voegen via: Abonnement toevoegen.

Ik ben benieuwd hoe de fork in de steel zit!

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

I have been trying to log in for weeks, I have called the help line countless times, but the problem remains till this very day. I couldn't log-in, so I can't see or change my contract and services. Please provide me with some solution!

Reputatie 7
Badge +6

@antex Have you tried to do the password reset? You can follow and react in this topic for updates and questions: 

 

Hey @Demi, thabks. yes, I did try that. I have been on the phone for over 2 hours over three days with the help center. They even changed the user name and password from their system, but didn't help.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @antex, thanks a lot for letting me know! My colleagues are working really hard on a solution. At the moment they are busy with making adjustments to the login page to solve this issue. I'm really sorry for the inconvenience. Fingers crossed that you'll experience this fix real soon. 

Ik kan inmiddels wel weer inloggen maar zie geen T-Mobile Thuis abonnement terwijl ik dat wel heb. Er wordt slechts gevraagd om abbonementen toe te voegen.

Reputatie 3

Ik wil de beide abonnementen (tv en mobiel) koppelen, maar tot op heden kan ik dat niet voor mekaar krijgen.

kan alleen mobiel nummer toevoegen , geen e-mail adres..

iemand een jeee dat het wel zou kunnen gaan lukken?

Erg jammer dat T mobile dit probleem niet kan oplossen,  ik wacht al ik weet niet hoeveel maanden op een oplossing.

Zou T mobile ook genoegen nemen als ik mijn rekeningen over een half jaar pas betaal.

 

Ik kan niks controleren en ik weet zeker dat er iets niet klopt, en dat ik teveel betaal.

 

Zet tijdelijk de oude omgeving weer terug zodat jullie klanten bij hun eigen gegevens kunnen.

Waar staan jullie nu op dit moment met de migratie van klanten? Ik zou namelijk heel graag weer kunnen inloggen bij zowel thuis als mobiel van T-Mobile. En bij voorkeur via de app!

origineel bericht van alweer 2 maanden geleden…
Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

Hoi @sjeffieb,

Goed dat je aan de bel trekt, ik ga graag voor je aan de slag! 

Als ik zelf het toevoegingsproces doorloop stuit ik zo 123 niet tegen een probleem aan. Kan je vertellen wat er gebeurd zodra je de bevestigingscode invoert als je een Thuis abonnement toe probeert te voegen via: Abonnement toevoegen.

Ik ben benieuwd hoe de fork in de steel zit!

Als ik het Thuis abonnement probeer toe te voegen, krijg ik na de bevestigingscode het volgende bericht: '’Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen'’

 

Ik wil er bij vermelden dat dit nummer geen t-mobile nummer meer is, maar het e-mail adres is wel van T-mobile Thuis. Verder dan dit kom ik niet. We hebben het T-mobile thuis abonnement sinds 2018, in tussen heb ik op het zelfde e-mail adres een t-mobile mobiele abonnement gehad en al weer over gestapt naar een andere provider. In het kort, ik kan dus niet meer in het Thuis account.

Al een aantal maanden  probeer ik op mijn account van t mobile thuis in te loggen,

maar het lukt gewoon niet.

 

Meerdere keren hier over gebeld met t mobile maar het schijnt niet goed te werken, ik krijg alleen maar te horen we zijn ermee bezig.

Het is voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf als T mobile dit niet goed voor elkaar krijg.

De klantenservice kan me ook niet verder helpen.

De tips hier werken ook niet.

kortom het is gewoon niet op orde bij t mobile.

Hoelang gaat het nog duren voordat alles goed werkt?

Of kan ik beter overstappen naar Ziggo of KPN?

 

Met vriendelijk groeten

Cor Hilhorst

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @corhil, het is me gelukt om eindelijk je account werkend te krijgen. Je kunt inloggen via de “oude” inlogpagina van My T-Mobile Thuis, dan word je automatisch redirected naar de juiste omgeving zodat je het Thuis-abonnement kunt inzien: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Het nieuwe wachtwoord en je inlognaam stuur ik nu per privébericht naar je toe. Zorg ervoor dat je de cookies verwijdert en cache leegt in je browser, zo is het mij via een incognitopagina ook gelukt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RHM77, hartstikke goed dat je dit navraagt! Als het kon dan deelde ik deze informatie graag met je. Over de migraties zelf kunnen we inhoudelijk niks zeggen anders dan dat we er nog volop mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om over te gaan naar onze vernieuwde omgeving en daarom zijn mijn collega's ook nog druk bezig met de migraties. Je krijgt vanzelf een bericht wanneer je overgaat. Laat je het hier weten als je van ons een bericht hebt gehad? 😊

@Lisa 

Dankjewel voor jouw reactie, ik wacht met spanning af wanneer ik bericht krijg. Ik hoop snel😊

Reputatie 7
Badge +14

Voor iedereen die graag na migratie gebruik wil maken van de My T-Mobile app: zorg ervoor dat de e-mailadressen waarmee je inlogt altijd gelijk zijn bij al je abonnementen die je in één omgeving wilt inzien/gebruiken. Indien je verschillende e-mailadressen gebruikt, zal je de abonnementen gescheiden houden en lukt inloggen niet.

Ik kan inderdaad niet inloggen. En mijn tv pincode inzien 

Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Marijke97, log je in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord zoals je voorheen ook deed? Ik kan het wachtwoord voor je resetten, dit kun je echter ook zelf doen. Lukt het met een reset wel?

Hoi @Ralfvk, ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden en dat doen we met alle plezier! Zoals @Timo78 echter aangeeft, is dit topic niet bedoeld voor dit soort vraagstukken, maar ligt de focus op My T-Mobile Thuis. Zodra het gelukt is om een eigen topic aan te maken, pakt één van ons het binnen maximaal 24 tot 48 uur voor je op! 

Ik krijg ook maar T-Mobile thuis niet gekoppeld aan mijn T-Mobile account.

  • Als ik inlog zie ik alleen maar mijn mobiele abonnement;
  • T-Mobile thuis koppelen geeft een foutmelding dat mijn mobiele abonnement niet gekoppeld kan worden;
  • En ook de wachtwoorden voor beide account resetten helpt niet.

Ik blijf alleen maar mijn mobiele abonnement zien als ik inlog.

Echt waardeloos dit.

Reputatie 5

Ik heb hier ook problemen mee.

Waarom niet gewoon een losse app T-Mobile Thuis.?

Als ik de stappen volgens de gekregen email volg.

Dan staat er adres niet juist.

Verschil is alleen de voornaam tussen thuis en mobiel. Emailadres hetzelfde wel verschillen in de wachtwoorden.

 

 

Reageer