My T-Mobile account koppelen aan thuis abonnement lukt niet

  • 20 April 2023
  • 7 reacties
  • 209 Bekeken

Wij hebben een mail ontvangen om ons T-Mobile account te updaten. Dit lukt niet omdat we in een oneindige loop terecht komen.

Als ik inlog kom ik automatisch in het scherm om het account te updaten:

Als ik vervolgens inlog kom ik weer in hetzelfde scherm.

We hebben dus hetzelfde mailadres voor mobiel en thuis.

Graag een oplossing hiervoor.

En misschien is het een idee dat jullie eerst iets testen voordat het de “wereld” ingestuurd wordt.

 

 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Bert1950, goed dat je dit terugkoppelt, hier wil ik het niet bij laten zitten! Omdat ik het account op de huidige manier niet aan de praat kreeg heb ik het account voor je verwijderd zodat je niet meer in dezelfde loop terecht hoeft te komen. Daarom kan je nu een nieuw account aanmaken via: My T-Mobile account aanmaken.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel zorgeloos kan inloggen!

 

Hoi @raydezeeuw, sorry voor de verwarring, ik geef je graag een eenduidig en helder antwoord! Ik zie dat je aan je email adres een zakelijk mobiel abonnement hebt gekoppeld. Voor elk email adres kan één My T-Mobile account gemaakt worden, en dit kan óf voor particuliere óf zakelijke abonnementen zijn. Het is nog niet mogelijk om een particulier abonnement te koppelen aan een zakelijke My T-Mobile omgeving of visa versa. Mocht je daarom een particulier T-Mobile voor thuis abonnement hebben, dan raad ik je aan om een account aan te maken met een ander email adres, óf om je T-Mobile voor thuis abonnement om te zetten van een particulier naar een zakelijk abonnement.

Mocht je al een T-Mobile voor thuis zakelijk abonnement hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice via 0800-7112. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 - 23.00 en in het weekend van 09.00 - 17.30. Zij kunnen snel aan je abonnement sleutelen om je toegang te verlenen.

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, ik los het heel graag voor je op!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Bert1950 Ik heb het thuis abonnement gekoppeld aan jouw mobiel abonnement. Je kwam namelijk in de loop terecht doordat je probeerde om een nieuw account aan te maken op hetzelfde e-mailadres in plaats van het thuis abonnement toe te voegen aan jouw bestaande My T-Mobile account. Ik heb nu ingelogd op jouw My T-Mobile account en heb T-Mobile voor thuis hieraan toegevoegd. Zou je willen checken in My T-Mobile of je nu ook jouw thuis abonnement hierin kan terugzien? Ik hoor het graag!

Helaas werkt dit niet. Ik krijg het inlogscherm, dan klik ik op inloggen. Dan lijkt er wat te gebeuren, maar dan kom ik weer in het inlogscherm.

Wij hebben het zelfde probleem. Dinsdag heel lang aan de telefoon gezeten met t-mobile en ze konden het niet oplossen. Het probleem werd naar backoffice doorgestuurd en ik zou gebeld worden. Helaas ik wacht nog steeds op een telefoontje.
Wij zijn hier nu al heel lang mee bezig en het wordt maar niet opgelost. Abonnement loopt af en ik weet niet of we wel verder gaan met t-mobile.

Echt heel vervelend en dan zeg ik het nog netjes er zit al zoveel tijd en ergenis in 🥹

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bert1950, goed dat je dit terugkoppelt, hier wil ik het niet bij laten zitten! Omdat ik het account op de huidige manier niet aan de praat kreeg heb ik het account voor je verwijderd zodat je niet meer in dezelfde loop terecht hoeft te komen. Daarom kan je nu een nieuw account aanmaken via: My T-Mobile account aanmaken.

Ik verwacht dat je hiermee weer snel zorgeloos kan inloggen!

 

Hoi @raydezeeuw, sorry voor de verwarring, ik geef je graag een eenduidig en helder antwoord! Ik zie dat je aan je email adres een zakelijk mobiel abonnement hebt gekoppeld. Voor elk email adres kan één My T-Mobile account gemaakt worden, en dit kan óf voor particuliere óf zakelijke abonnementen zijn. Het is nog niet mogelijk om een particulier abonnement te koppelen aan een zakelijke My T-Mobile omgeving of visa versa. Mocht je daarom een particulier T-Mobile voor thuis abonnement hebben, dan raad ik je aan om een account aan te maken met een ander email adres, óf om je T-Mobile voor thuis abonnement om te zetten van een particulier naar een zakelijk abonnement.

Mocht je al een T-Mobile voor thuis zakelijk abonnement hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice via 0800-7112. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 - 23.00 en in het weekend van 09.00 - 17.30. Zij kunnen snel aan je abonnement sleutelen om je toegang te verlenen.

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, ik los het heel graag voor je op!

Aha, dank voor je snelle reactie.

Wij hebben geen zakelijk thuis abonnement.

Als mijn vrouw het thuis abonnement aan haar account wilt koppelen krijgt ze de melding dat het opgegeven adres niet voorkomt in de systemen?

We hebben een nieuw emailadres aangemaakt maar hoe te koppelen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @raydezeeuw, bedankt voor je snelle reactie!

Op dit moment zijn we druk bezig om deze foutmelding te onderzoeken. We weten niet waar deze vandaan komt en waarom. Ook is nog niet zeker wanneer dit verholpen moet zijn. Excuses voor het ongemak. Hopelijk is het snel weer mogelijk om je account te koppelen! 

Bij ons werkt het weer. Bedankt.

Reageer